
«Хроніки Сили» та компанія NTI Loyalty запускає наймасштабніший культурний проєкт 2025 року
“Хроніки Сили” значно розширюють свій всесвіт та його артефакти завдяки інноваційному партнеру - компанії NTI.
NTI-Loyalty стали інноваційним партнером проєкту. Команда компанії створила візуальні матеріали, мобільну гру, авторські 3D окуляри, а також — допомогли створити колаборації з мережею продуктових магазинів АТБ та аптек Подорожник. Планується реалізації понад півмільйона одиниць фізичних товарів по всій Україні.
«Для команди NTI є звичним реалізовувати великі проєкти національного масштабу, із залученням мільйонів споживачів. Та вперше ми працюємо з акцією, яка несе у собі величезну кількість культурних змістів»- каже CEO компанії NTI Костянтин Мельников.
Алан Бадоєв: «Це надпотужний едьютейнмент-проєкт. Завдяки сформованій і відтвореній інноваційній події від компанії NTI українці зможуть поринути у справжню інтерактивну пригоду, яка наповнить їх знанням про своє коріння та підтримає у важкічаси війни» — коментує співавтор проєкту "Хроніки Сили".
Компанія NTI Loyalty є найбільшою українською командою, яка створює діджиталізовані та гейміфіковані рішення для програм лояльності. Команда вже втілила у життя такі проєкти як «Криптошопіки», "Брайти","Юнайти", сашети з гравцями збірної України до Євро-2024. Серед партнерів NTI — найбільші компанії продуктового ритейлу, такі як АТБ-маркет та Варус, аптеки, АЗС, Unicef, UNITED24, Monobank, криптобіржа WhiteBit.