All Retail
Опубліковано

Nestlé покидає глобальний кліматичний альянс: що це означає для компанії та її екологічних цілей

Nestlé виходить з глобального альянсу, метою якого є зменшення викидів метану. Багатонаціональна компанія заявляє, що продовжуватиме дотримуватися своїх кліматичних цілей, зокрема досягнення «нульових» викидів до 2050 року.

Альянс по боротьбі з метаном у молочному секторі був заснований у грудні 2023 року з метою обмежити вплив молочної галузі на глобальне потепління. Учасники, серед яких Danone, Kraft Heinz та Starbucks, зобов’язуються публічно вимірювати та розкривати викиди метану у своїх ланцюгах постачання молочних продуктів. Крім того, члени повинні публікувати плани щодо зменшення цих викидів упродовж часу.

Однак минулого місяця логотип альянсу зник з вебсайту Nestlé, що викликало спекуляції щодо можливого виходу з організації, і тепер компанія підтвердила своє рішення.

«Nestlé регулярно переглядає свою участь в зовнішніх організаціях. У рамках цього процесу ми вирішили припинити членство в Альянсі по боротьбі з метаном у молочному секторі», — повідомив представник швейцарської компанії виданню Foodnavigator.

Компанія не пояснила, чому вона вирішила покинути альянс, проте зазначила, що продовжуватиме працювати над зменшенням викидів парникових газів, зокрема метану, у своєму ланцюгу постачання.

Nestlé також залишається відданою своїй меті досягти «нульових» викидів до 2050 року. Однак спостерігачі висловлюють занепокоєння щодо прозорості кліматичної стратегії компанії.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або