
Nestlé покидає глобальний кліматичний альянс: що це означає для компанії та її екологічних цілей
Nestlé виходить з глобального альянсу, метою якого є зменшення викидів метану. Багатонаціональна компанія заявляє, що продовжуватиме дотримуватися своїх кліматичних цілей, зокрема досягнення «нульових» викидів до 2050 року.
Альянс по боротьбі з метаном у молочному секторі був заснований у грудні 2023 року з метою обмежити вплив молочної галузі на глобальне потепління. Учасники, серед яких Danone, Kraft Heinz та Starbucks, зобов’язуються публічно вимірювати та розкривати викиди метану у своїх ланцюгах постачання молочних продуктів. Крім того, члени повинні публікувати плани щодо зменшення цих викидів упродовж часу.
Однак минулого місяця логотип альянсу зник з вебсайту Nestlé, що викликало спекуляції щодо можливого виходу з організації, і тепер компанія підтвердила своє рішення.
«Nestlé регулярно переглядає свою участь в зовнішніх організаціях. У рамках цього процесу ми вирішили припинити членство в Альянсі по боротьбі з метаном у молочному секторі», — повідомив представник швейцарської компанії виданню Foodnavigator.
Компанія не пояснила, чому вона вирішила покинути альянс, проте зазначила, що продовжуватиме працювати над зменшенням викидів парникових газів, зокрема метану, у своєму ланцюгу постачання.
Nestlé також залишається відданою своїй меті досягти «нульових» викидів до 2050 року. Однак спостерігачі висловлюють занепокоєння щодо прозорості кліматичної стратегії компанії.