All Retail
Опубліковано

Офлайн-точки продажу: скільки магазинів одягу та аксесуарів працює в Україні

Незважаючи на численні прогнози, що фізичні магазини одягу й аксесуарів здадуть позиції на користь онлайн-шопінгу, в Україні ця тенденція не підтверджується. Лише за перший квартал 2025 року відкрилися 512 магазинів офлайн-магазинів.

За цей же час закрилося 144 фізичні магазини одягу й аксесуарів, тож чистий приріст становить 368 торгових точок.

«Запити на дизайн інтер'єру магазинів не лише стабільні, вони ростуть. Це прямі докази: фізичний формат не те що не відмирає, а активно розвивається», — зазначила Алеся Карнаухова, CEO ZIKZAK Architects.

Станом на середину 2025 року в Україні працює понад 700 магазинів одягу й аксесуарів, з яких 200 — у Києві. Це свідчить, що навіть вузький сегмент нішевих магазинів активно розвивається.

Також за даними Gradus Research, 38% українців поєднують онлайн і офлайн-покупки, ще 26% залишаються вірними лише онлайну. Тобто половина споживачів усе одно цінує фізичний досвід.

«У сегменті fashion у 2025 році в Україні відкрилися 63 нові точки проти лише 4 закритих. Це категорія найбільше залежить від примірки й атмосфери магазину, тому попит тут особливо стійкий. Великі міжнародні мережі також демонструють довіру до українського ринку. Наприклад, Inditex (власник Zara, Bershka, Massimo Dutti) відновив роботу в Україні у 2024 році. Це сигнал: навіть глобальні гравці вірять у потенціал фізичного формату», — зазначила експертка.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або