All Retail
Опубліковано

Kaufland Germany тестує систему повернення упаковок для косметики

Kaufland Germany запускає тестову систему повернення упаковок для косметичних засобів у партнерстві зі стартапом Reo, який спеціалізується на цифрових рішеннях для екологічної упаковки

Проект реалізований у співпраці з Zero Waste Innovation Hub у Мюнхені. З 30 жовтня покупці мають можливість повертати порожні упаковки косметичних засобів у десяти магазинах Kaufland та трьох магазинах VollCorner у регіоні Мюнхена.

Ідея ініціативи — зробити процес повернення упаковок таким самим простим, як і повернення пляшок від напоїв.

Участь у програмі беруть продукція брендів Lavera Naturkosmetik, Kneipp та Logocos Naturkosmetik. Клієнти отримують 29 центів компенсації за кожну повернуту упаковку.

Генеральний директор Reo, Штеффані Райнер, зазначила: «Ми прагнемо показати, що свідоме споживання не потребує додаткових зусиль. Коли екологічні рішення стають частиною повсякденного життя, вони створюють реальні зміни для брендів, ритейлерів і покупців».

Kaufland має намір розширювати проєкт, аби продемонструвати як ритейл може поєднувати бізнес-цілі з принципами сталого розвитку.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або