Компанія Fozzy Group запустила віртуальний ресторан «Жуїстика Сільпо»
Fozzy Group анонсувала запуск нового віртуального ресторану «Жуїстика Сільпо», що привертає увагу нестандартним підходом до гастрономії.
Компанія Fozzy Group запустила новий віртуальний ресторан, натхненний філософією щоденного гедонізму. Його назва походить від французького слова «jouistique», тобто «мистецтво насолоджуватися». Ресторан працює тільки на доставку без фізичного приміщення для гостей.
У меню — страви з різних кухонь світу з додаванням інгредієнтів, які розкривають знайомі смаки по-новому. Наприклад, замість звичайного картопляного пюре можна скуштувати пюре з трюфельною пастою, карамелізованою цибулею або пармезаном.
Окрім цього, для справжніх гурманів «Жуїстика Сільпо» пропонує різні комбо-пропозиції, серед яких нестандартні поєднання, як-от бургер із борщем.
«Ми бачимо, що наші Гості дедалі частіше хочуть дозволяти собі більше радості навіть у звичайні моменти — і доставка для них стає частиною цього задоволення. «Жуїстика Сільпо» — це про гастрономічний гедонізм без зусиль: коли не потрібно вибирати між зручністю й атмосферою ресторану та цікавими стравами», — зазначає Юрій Смирнов, керівник «Жуїстика Сільпо».
Команда «Жуїстики Сільпо» планує розробити меню для дітей, проводити pop-up заходи, а ще запустити розділ «Поличка-крамничка», який з’явиться у застосунках агрегаторів доставки поряд з іншими категоріями меню. У ньому можна буде знайти різні інгредієнти для гастрономічних експериментів.
Доставка страв вже доступна у Києві, Ірпені та Софіївській Борщагівці через застосунки LOKO, Glovo та Bolt Food. До речі, у швидкій доставці LOKO, крім страв з ресторану, можна також замовити продукти з «Сільпо» і усе привезуть в одному замовленні.
«Жуїстика Сільпо» входить до складу Fozzy Group, яка з 2005 року розвиває ресторанний напрям та має низку успішних проєктів, серед яких — ресторани Positano, EscoBar, бар Who&Why, фудхоли «Сільпо Resto», віртуальні бренди «чілміл», «Рання пташка» та інші.