All Retail
Опубліковано

Компанія Mars завершила придбання Kellanova: Pringles та Pop-Tarts переходять у її портфель

Mars Incorporated оголосила про завершення процесу придбання компанії Kellanova після отримання всіх необхідних регуляторних дозволів. Ключовим етапом стало безумовне схвалення Європейської комісії, яке дало змогу закрити угоду, заплановану на 11 грудня 2025 року.

Про намір об’єднати бізнеси сторони повідомили ще 14 серпня 2024 року. Акціонери Kellanova схвалили угоду 1 листопада 2024 року, а 8 грудня 2025 року було отримано останній із 28 необхідних регуляторних дозвільних документів, що своєю чергою відкрило шлях до завершення придбання. За результатами угоди до портфеля Mars приєднаються такі бренди Kellanova, як Pringles, Cheez-It, Pop-Tarts, Rice Krispies Treats, RXBAR та міжнародні бренди пластівців Kellogg’s.

Після об’єднання Mars очікує, що напрям Snacking генеруватиме близько 36 млрд доларів річного доходу та матиме портфель із дев’яти брендів вартістю в один мільярд доларів. Компанія працюватиме на понад 145 ринках, об’єднуючи понад 50 000 співробітників, 80 виробничих потужностей і понад 170 торгових точок. Штаб-квартира Mars Snacking залишиться в Чикаго, штат Іллінойс.

«Ми раді отримати остаточне схвалення регуляторних органів на придбання Kellanova. Зараз ми зосереджені на інтеграції команди Kellanova та створенні ще більш інноваційного глобального бізнесу снеків, який забезпечить ширший вибір і високу якість для споживачів у всьому світі», — зазначив Пол Вайрах, генеральний директор та представник офісу президента Mars Incorporated.

«Це важлива віха та результат багаторічної роботи тисяч наших співробітників. Ми з нетерпінням чекаємо на приєднання талантів Kellanova, щоб разом побудувати глобального лідера у сфері снеків і розкрити нові можливості для зростання», — підкреслив Ендрю Кларк, глобальний президент Mars Snacking.

Після закриття угоди звичайні акції Kellanova будуть виключені з лістингу й припинять торгівлю на Нью-Йоркській фондовій біржі.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або