All Retail
Опубліковано

Unilever продає ще один бренд, а новий власник бачить у ньому потенціал

Unilever продає бренд горіхових батончиків Graze компанії Katjes International, яка інтегрує бренд у Candy Kittens Group.

Цей крок став результатом кількох років невтішних показників для Graze під управлінням Unilever. Компанія сподівається, що бренд розвиватиметься краще як частина виробника веганських цукерок.

Unilever придбав Graze у 2019 році за 170 мільйонів євро, але не зміг досягти значного зростання для бренду. Новий CEO Unilever, Фернандо Фернандес, розпочав процес продажу цього року.

«Graze — це інноваційний бренд здорових перекусів з незалежним виробничим потужностям. Ми вважаємо, що бренд має великий потенціал для майбутнього зростання, і його найкраще реалізувати під новим керівництвом Katjes International та Candy Kittens Group», — йдеться в заяві Unilever.

«З його сильною впізнаваністю та стратегічним позиціюванням, Graze ідеально вписується в нашу стратегію зростання з сильними споживчими брендами», — підтвердив акціонер Katjes Бастіан Фассін.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або