All Retail
Опубліковано

Створіть власну зимову історію: стартує нова акція лояльності «Щедрик» у мережі АТБ

12 грудня в мережі АТБ розпочинається різдвяно-новорічна акція лояльності “Щедрик”, створена у співпраці з Art Nation Loyalty. Кампанія триватиме до 16 січня та покликана принести у домівки українців святковий настрій, теплі емоції та особливі сімейні традиції.

«Щедрик» — це запрошення створити нові родинні традиції та зберегти теплі моменти разом. Головним елементом колекції є 12 ексклюзивних ялинкових іграшок, кожна з яких має глибокий український сенс.

У кожній святковій кулі «Щедрик» на покупців чекають також сюрпризи від Укрзолото — можливість знайти срібну прикрасу зі спеціальної святкової колекції, або знижкові сертифікати Укрзолото номіналом 300, 500 чи 1000 гривень, або подарунковий сертифікат на 20 000 грн! Окрім цього, кожен набір містить крафтовий шоколад у 12 різних смаках, які стануть приємним доповненням до новорічної атмосфери.

Повна вартість кулі «Щедрик» становить 300 грн. Проте, покупці мають змогу придбати її за спеціальною ціною — усього 149 грн, виконавши одну з умов акції. І це ще не все! Кожен учасник отримує гарантований подарунок — сертифікати від партнерів: SWEET.TV, Фокстрот, Readeat та CrazyBox або одну з п’ятнадцяти кавомашин. Для цього потрібно лише завантажити мобільний застосунок АТБ та зісканувати QR-код на картці, що знаходиться всередині набору.

Едуард Ахрамович, СЕО та засновник Art Nation, наголошує: "Ми створили «Щедрик» як святкову подію, що об’єднує. Кожна кулька — це не просто подарунок, а момент радості, який можна розділити з родиною. Ми віримо, що саме такі маленькі традиції формують великі спогади, які залишаються з нами назавжди. Нехай ця кампанія принесе в дім українських родин тепло, щедрість та віру у добро — усе, чого всі ми так потребуємо зараз".

У рамках кампанії звучатиме і святковий музичний супровід — нова пісня Анни Буткевич «А Тебе Чекає Новий Рік». Світла й тепла, вона є неофіційним саундтреком акції «Щедрик» та підсилює головну ідею — дарувати радість, єдність і віру в диво у кожен український дім.

Не прогавте сезон щедрості! Приєднуйтесь до святкової історії вже сьогодні — купуйте кулі «Щедрик» у мережі АТБ та створюйте нові традиції разом із тими, кого любите.

Інформаційна довідка:

ТОВ «АТБ-МАРКЕТ» — найбільша роздрібна мережа національного масштабу. Торговельна мережа «АТБ» налічує понад 1300 магазинів в різних областях України та продовжує демонструвати високі темпи зростання.

Art Nation Loyalty — компанія, яка спеціалізується на розробці гейміфікованих акцій з лояльності та розробляє фіджитальні товари для FMCG. Працює на перетині мистецтва, маркетингу та діджитал-контенту. Створює унікальні продукти та інтегрує елементи гейміфікації в щоденне життя клієнтів українських та міжнародних ритейлерів.

Art Nation Loyalty — переможець European Loyalty Awards 2025 в номінації «Best Short-Term Loyalty Campaign or Initiative». Фіналіст в 3 номінаціях International Loyalty Awards 2024.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або