Sunvita Group здобула перемогу у «Премії СУП» за створення першої чорної вологої серветки
Український виробник у сфері гігієнічної продукції Sunvita Group став переможцем престижної бізнес-відзнаки «Премія СУП» у номінації «Креатив року».
«Премія СУП» щорічно відзначає найуспішніші українські компанії та підприємців, які демонструють лідерство, інноваційність і вагомий внесок у розвиток бізнес-середовища в Україні. Відбір переможців проходив у форматі відкритого онлайн-голосування на офіційному сайті СУП та подальшого оцінювання експертним журі. Наступним етапом відбору стало голосування експертних членів журі.
Sunvita Group представила на конкурс проєкт створення і запуску на ринку нової категорії вологих серветок, а саме – чорну вологу серветку Naturelle Classic Black.
«У категорії, де біла волога серветка – це стандарт, ми вирішили піти проти правил. Так народилася унікальна чорна волога серветка Naturelle Classic. Це кейс про те, як нестандартне рішення, інновація, дизайн і стратегія можуть перетворити звичний продукт у тренд, який вже зараз повторюють інші виробники в Україні та за кордоном», – розповів Ігор Левшун, директор Sunvita Group.
Він підкреслив, що нагорода стала результатом злагодженої роботи команди та послідовного впровадження інноваційних і креативних рішень у діяльності компанії.
«Це велика честь і важливе визнання нашої роботи. Дякуємо організаторам за номінацію, а нашим споживачам, які голосували онлайн, – за довіру і вибір. Здобути визнання у «Премії СУП» для нас є підтвердженням того, що сміливі ідеї та системність здатні змінювати індустрію. Ми рухаємось вперед і будемо створювати ще більше унікальних продуктів для наших споживачів та партнерів», – зазначив директор Sunvita Group.