All Retail
Опубліковано

Парадоксальна експансія, запуск e-commerce і продовольчий «Епіцентр»: рітейлери України підбивають підсумки розвитку у 2020 році

Уже місяць як залишився позаду 2020 ий рік. Про погане згадувати зовсім не хочеться, а ось проаналізувати, чим жили і скільки магазинів відкрили рітейлери в минулому році — можна.

Food-рітейл

Парадоксально, але попри всі складності минулого року, сектор мережевого продовольчого рітейлу в Україні розвивався досить активно. Понад 700 нових маркетів «подарувала» нам вітчизняний роздріб — це один з рекордів за останні роки.

Найбільше торгових точок у 2020-му році традиційно відкрила дніпровська компанія «АТБмаркет» : 127 її нових дискаунтерів заробили по всій Україні, що на 39 магазинів більше, ніж у 2019 р., в цілому, на кінець грудня 2020 р. року в країні функціонував 1201 обʼєкт мережі АТБ.

Другий оператор в Україні за кількістю FMCG-магазинів — столична компанія Fozzy Group — у 2020 р. також досягла успіху в експансії.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або