All Retail
Опубліковано

Euromonitor International: огляд ринку продуктового рітейлу в Східній Європі в 2019 р.

За даними компанії Euromonitor International, в 2019 році ринок продуктового рітейлу в Східній Європі виріс на 2% в грошовому вираженні в постійних цінах. Таким чином, загальний обсяг ринку досяг 409 млрд доларів США. Як і раніше, темпи зростання ринку сильно корелюють зі зростанням реального ВВП в регіоні, адже країни регіону показали помірно позитивну динаміку економічного розвитку в минулому році.

Східна Європа відстає від західних сусідів в плані проникнення сучасного продуктового рітейлу. У той же час, в 2019 році ринок продовжував свій шлях до поступової консолідації: лідери ринку розвивалися, відкриваючи десятки, а то і сотні нових сучасних продуктових магазинів — в той час, як традиційний продуктовий рітейл показував негативну динаміку, зайнявши частку в 28% від усього обсягу ринку в грошовому вираженні (проти 72% у сучасному продуктового рітейлі). Магазини біля дому і дискаунтери показали найкращу динаміку серед усіх форматів продуктового рітейлу, показавши відповідно динаміку зростання в 5% і 3% в грошовому вираженні в постійних цінах. Ці формати були успішними через те, що споживачі віддавали перевагу зручності і економії під час шопінгу.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або