All Retail
Опубліковано

6 способів просування бізнесу онлайн в 2021 р.

80% видів сучасного бізнесу, який не представлений в інтернеті, апріорі приречений на провал.

Звичайно, рекламні банери в місті і оголошення по ТБ/радіо все ще дають свої плоди, але саме всесвітня мережа приносить найбільший профіт. Команда агентства інтернет маркетингу InfoUnion підготувала перелік способів просування бізнесу в онлайн, які працюють в 2021 році.

Сайт

Багато сфер просто не можуть просуватися без використання інтернету, тому вже на самому початку потрібно задуматися про створення власної сторінки. Спочатку це може бути «односторінковик», але поступово, зі зростанням і розширенням, він також повинен збільшуватися.

На сайті для просування бізнесу в інтернеті обовʼязковий каталог послуг/товарів, з докладним описом більшості моментів. Також потрібні:

  • контактні дані;
  • переваги перед конкурентами;
  • історія компанії і команди творців;
  • список виконаних проектів.

Обовʼязкове використання SEO оптимізації за допомогою ключових слів. Це буде гарантувати, що ваш сайт буде частіше показуватися на перших сторінках Google і Yandex, отже — на нього перейде більше людей.

Блог

Він може бути окремою сторінкою, або колонкою на вашому основному сайті, але його присутність обовʼязкова. Там публікуйте цікаві статті по тематиці бізнесу, при цьому застосовуючи SEO і LSI оптимізації, щоб частіше спливати на перших сторінках пошукових систем. Це не тільки приверне до вас увагу, але підвищить рівень довіри з боку потенційних клієнтів.

Сюди ж ми відносимо і форуми, на яких можна публікувати статті з посиланнями на себе. Наприклад, Quora є відмінним місцем для розміщення текстів, адже там велика аудиторія, яка може стати вашим клієнтом. Тут теж не варто забувати про оптимізацію ключовими словами, що збільшить ймовірність того, що люди помітять ваш текст.

Соціальні мережі

У них є 2 варіанти просування бізнесу — платний і безкоштовний. У другому випадку ви створюєте сторінку про свою справу і публікуєте в ній щось цікаве, робите огляди власних послуг/товарів, пояснюєте, чому варто скористатися ними.

Для отримання більшої аудиторії варто скористатися платною рекламою в соціальних мережах. SMM вважається ефективним варіантом просування бізнес сайтів, так як він пропонує багато плюсів:

  • Таргетинг — ви залучаєте конкретну аудиторію.
  • Велика аудиторія соціальної мережі.
  • Доступніше, ніж багато інших видів реклами.
  • Органіка — цікавою рекламою люди будуть самі ділитися і залучати своїх друзів.

Рекомендуємо використовувати відразу 2 способи — платну рекламу і ведення сторінки про компанії. Це дозволить отримати максимальне охоплення і залучити найбільшу кількість людей до своїх товарів і послуг.

Блогери, зірки медіа

В 2021 році просування бізнесу через рекламу у відомих персон дає відмінний відгук. Пропонувати свої товари/послуги можна через блогерів на багатьох майданчиках:

  • Instagram;
  • TikTok;
  • YouTube.

Цей варіант може здатися дорогим, але при цьому необхідно розуміти — про вас почує аудиторія в кілька сотень тисяч або навіть мільйонів людей. Як показує практика, мінімум 30% з них перейдуть подивитися на вашу пропозицію, а вже з них 20% стануть одноразовими покупцями/замовниками. При цьому, ще 25% з тих, хто купив/замовив щось 1 раз, перетворяться в постійних клієнтів.

YouTube

Якщо вашу справу можна представити у формі відеороликів, то обовʼязково потрібно цим користуватися. YouTube зараз особливо актуальний, тому що користувачі інтернету воліють споживати контент саме через відео зі звуком, а не прочитанням текстів. Добре працюють для просування нового бізнесу або вже діючої компанії в 2021 р.:

  • Чесні огляди з плюсами і мінусами.
  • Історії виникнення послуги/товару.
  • Урок з використання чогось і вебінари.

Відгуки в мережі

Сучасна людина намагається перевіряти інформацію про послугу/товар заздалегідь, тому відправляється на сайти, де клієнти діляться своїми думками. Зараз таких платформ багато, а у мастодонтів аудиторія обчислюється в мільйонах, тому потрібно не забувати підтримувати свою репутацію на них. Не обовʼязково просити своїх клієнтів/замовників самостійно публікувати відгук в мережі, адже достатньо просто їх згоди на це, а інше Ви можете зробити самі або через нас.

Слідкуйте за згадками про вас на форумах і в соціальних мережах. Це дозволить виключити ймовірність того, що хтось буде зловмисно псувати вашу репутацію. До того ж, людям властиво більше довіряти «живим» компаніям, які вступають в діалог і відповідають на коментарі.

Обовʼязково користуйтеся просуванням бізнесу в мережі, і тоді він буде стабільно зростати, розвиватися і приносити все більше прибутку.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або