All Retail
Опубліковано

Подаруйте впевненість своєму покупцеві. Приклад використання сертифікатів автентичності у продуктовому маркетингу food брендів

Ми всі відповідаємо за тих, кого нагодували. Покупець перевіряє термін придатності продуктів і знайомиться зі складом, насилу читаючи дрібний шрифт на пакуванні. Звичайна картина для супермаркетів. Держава турбується про здоров'я своїх громадян, змушуючи на законодавчому рівні наносити на продукт маркування про дату виробництва, термін зберігання і склад. Чи може виробник харчових продуктів зробити більше для впевненості покупця у товарі, що купується і для зростання свого доходу? Відповідь - сертифікати автентичності для харчових продуктів. Як їх використовувати з вигодою для марки й для покупців? Про це стаття.

Для більшості покупців харчових продуктів вкрай важлива впевненість в їх якості, бо ними вони будуть годувати себе і своїх близьких. Торгова марка, яка подарує таку впевненість у своїх продуктах буде вигідно відрізнятися від конкурентів. Особливо важливо мати можливість не тільки дати інформацію про склад і терміни, а й показати весь шлях товару від ферми або фабрики та забезпечити комунікаційний канал, по якому покупець може швидко і зручно повідомити виробнику свою думку. В цьому випадку довіра до марки й лояльність виростуть в декілька раз. Зробити це можна за допомогою цифрових сертифікатів автентичності.

Бути в холодильнику, на плиті та на слуху. Маркетинг харчових продуктів.

Мрія будь-якого харчового бренду — зайняти постійне місце і регулярно поповнювати запаси на кухні лояльних клієнтів. Без маркетингу на конкурентному ринку зробити це буде непросто. Потрібно відрізнятися не тільки смаком і якістю, але і послугами та завжди знати, що робить і думає покупець після того, як повернувся з покупкою.

Сертифікати автентичності можуть допомогти й тут. Для цього маркетологи бренду можуть створити тригерні кампанії, які будуть налаштовані на дії покупця з сертифікатом. Які ж кампанії можуть бути реалізовані.

Факти

У своєму дослідженні Фредерік Райхельд з Net Promoter score виявив, що, в харчовій індустрії, в залежності від галузі, залучити нового клієнта коштує в 5-25 разів дорожче, ніж утримати його. Вірно, до 25 разів! Більш того: підвищення рівня лояльності (також званого «утриманням клієнтів») всього на 5 відсотків збільшує прибуток на 25-95%. (див. дані дослідження тут). Ці цифри говорять самі за себе. Не потребує доказів і той факт, що довіра покупця до харчових продуктів — це головний фактор, що визначає лояльність до food марки. Як створити довіру і подарувати впевненість, використовуючи сертифікати автентичності?

Кампанії на основі сертифікатів автентичності.

Цифровий сертифікат справжності може не тільки містити дані, які записує виробник або продавець, але також дозволяє покупцеві зберігати свої мітки, висловлюючи таким чином свою думку про куплений і випробуваний продукт. За фактом додавання таких міток в сертифікат конкретного продукту, випущеного в конкретній партії та проданого в конкретному магазині, запускається заздалегідь налаштована персоніфікована маркетингова кампанія.

Покупець залишив мітку «Хочу ще» — це привід запустити кампанію з поповнення запасів клієнта. Мітка «Смачно» призведе до того, що в профілі буде зафіксовано вподобання покупця. Мітка «Так собі» запустить кампанію з персональною пропозицією спробувати новинки з цієї ж товарної категорії бренду. «Хочу поскаржитися» — запустить кампанію, що відповідає за зв’язок контакт-центру бренду з покупцем для з’ясування причин невдоволення.

Взяв до рук, але не купив. Варто хвилюватися?

Сертифікати автентичності можуть підтримати маркетинг бренду ще на етапі покупки в торговому залі супермаркету. Клієнт взяв в руки продукт, подивився сертифікат справжності, але не купив. Це його перший крок в сторону конкурентів? Якщо бренд продовжить комунікацію з клієнтом, то він має шанс змінити рішення клієнта у свою сторону і вплинути на його лояльність до марки.

Як випустити сертифікат справжності?

Для випуску та обслуговування цифрових сертифікатів автентичності використовується технологія блокчейну. Це дозволяє захистити сертифікат і дані життєвого циклу продукту від підробки. При цьому сам сертифікат — це простий цифровий код, який у вигляді QR коду потрібно нанести на одиницю продукту, який захищається. Собівартість маркування наближається до нуля.

Обслуговування сертифікату.

Для обслуговування сертифікату бренду необхідно, щоб були внесені невеликі зміни в бізнес-процеси виробництва і складської обробки товару, а також в процеси гуртового та роздрібного продажу.

Кінцевий покупець використовує звичайний смартфон для перегляду сертифікату і запису своїх міток на сертифікат. Він може це робити через клубний мобільний додаток від бренду, web-кабінет на порталі бренду або простий web-браузер.

YAYE.Marketing Lab - консалтингова група, яка спеціалізується на проєктуванні та реалізації бізнес-процесів обслуговування сертифікатів автентичності, побудові персоніфікованого маркетингу, програм лояльності та промо активностей для b2c брендів з використанням технологій блокчейну і смарт контрактів.

yaye.life

Краще один раз побачити. Кейс WOW Coffee Club.

Приклад сертифікату автентичності та клубної програми лояльності можна знайти у кавової марки WOW Coffee Roastery, яка запустила клуб для своїх клієнтів WOW Coffee Club на платформі yaye.life. У клубі обертається власний loyalty токен — wow coin. Участь в клубі обслуговується смарт контрактом. Розгорнуто реферальну програму для залучення в клуб нових учасників. Бренд випускає сертифікат справжності на кожну пачку кави. Відстежується життєвий цикл кожної пачки кави. Учасник клубу може поставити свою мітку в історії купленої пачки й отримати за цю активність монетку. Мітки використовуються брендом при побудові маркетингових кампаній. У клубі реалізована групова покупка кави. Друзі та колеги можуть об’єднуватися і купувати каву на спеціальних цінових умовах.

Клуб відкритий для всіх. Щоб потрапити в клуб потрібно встановити клубний додаток, пройти реєстрацію і приєднатися до клубу. Дізнатися більше про клуб можна тут. Встановити додаток WOW Coffee Club можна тут.

5 стратегій маркетингу.

Лояльність до торгової марки продуктів харчування — це той ключ, який відкриває нові можливості для розвитку бізнесу. Лояльність, помножена на інновації, прискорює цей ріст в рази. Дізнатися більше про 5 стратегій продуктового маркетингу для харчових брендів, які ведуть до зростання виручки, можна тут.

Матеріал підготовлений YAYE.Marketing Lab

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або