All Retail
Опубліковано

Прогноз: у 2025 році в Польщі буде працювати 5,3 тис. продуктових дискаунтерів

Дискаунтери, домінуючі на польському ринку FMCG, продовжать динамічно нарощувати свої активи. Міхал Максимець, директор відділу співробітництва з торговими мережами GfK Polonia Household Panel, прогнозує, що в 2025 році в Польщі буде 5,3 тис. дискаунтерів, тоді як в 2020 році їх було всього 4425.

Biedronka і Lidl є лідерами в області продуктової торгівлі в Польщі. Мережа Netto також має намір приєднатися до групи провідних гравців, оскільки вона почала процес поглинання близько 300 торгових точок мережі Tesco. Четвертий дискаунтер, Aldi, також прискорює свою експансію після багатьох років дуже повільного розвитку і не збирається йти з польського ринку.

До цієї групи приєднуються нові гравці, що пробують свої сили в каналі жорстких дискаунтерів. До них відносяться польська мережа Vollmart, російська Mere і французька (що належить Carrefour) Supeco. У цих трьох мереж немає в цілому навіть 20 магазинів в Польщі, але хто знає, чи не зможуть вони зайняти значну нішу, що зʼявилася на ринку через «супермаркетізацію» великих мереж дискаунтерів — задається питанням WH.pl

У 2000 році в Польщі було всього близько 1 тис. продуктових дискаунтерів, з тих пір формат динамічно розвивається. В цьому відношенні лідером була мережа Biedronka, яка на піку розвитку могла запускати до декількох сотень магазинів в рік, і тільки приблизно до 2015 року сповільнила темпи відкриття до 100-150 нових магазинів в рік.

Прогноз в 5,3 тис. дискаунтерів в 2025 році був представлений в середу під час конгресу Retail & FMCG 2021 Міхалом Максимцов, директором відділу співробітництва з торговими мережами GfK Polonia. Як зазначив експерт, саме кількість дискаунтерів у Польщі, яке збільшується з кожним роком, багато в чому сприяє збільшенню вартісної частки приватних торгових марок в загальному купівельному кошику поляків.

Дані GfK показують, що в 2011 році в Польщі на приватні торгові марки доводилося тільки 14,5% продажів товарів FMCG. Чотири роки по тому вони становили 17,4%, а в 2019 році вже 18,4%. Крім того, пандемія не стала перешкодою для власних торгових марок. У 2020 році вартісна частка збільшилася до 19,3%. Прогнози GfK припускають, що в 2022 році їх частка в купівельному кошику складе 21,2%.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або