All Retail
Опубліковано

Тренд на екологію і здорове харчування в рітейлі — на чому важливо акцентувати брендам

Коронавірус залишив слід мало не в кожній сфері, його наслідки ще дуже довго будуть нас турбувати.

Більшість людей за час пандемії стали серйозніше ставитися до свого здоровʼя, більш усвідомлено підходити до споживання продуктів, вивчати їх якість. Турбота про екологію на глобальному рівні — один з небагатьох супер важливих трендів, які визначають поведінку споживача в найближчі роки.

Ковальчук Інна, керівник Київського публічного агентства комунікацій/PR

Про те, як бренди піклуються про «еко»

Зовсім недавно я провела цікаве опитування у себе на сторінці в Instagram (понад 25 000 підписників), яке відношення людей до навколишнього середовища, як вони допомагають його зберегти й т.д.., Більше ніж 80% опитаних вважають, що бренди повинні поводитися більш відповідально і впроваджувати у своїх компаніях «зелені напрямки», які допоможуть зберегти наше навколишнє середовище.

Для бізнесу зараз глобально турбота про навколишнє середовище — не маркетинговий хід, це необхідність і внесок, який вони повинні зробити для захисту навколишнього середовища.

В Україні також почали ловити цей тренд і впроваджувати ідеї сталого розвитку у свої бізнес-процеси й це радує.

Хтось відмовився від одноразового пластику, хтось сортує сміття і встановив спеціальні для цього контейнери, збирають кришечки від пластикових пляшок, батарейки, у відділах гастрономії загортають продукцію в папір і т.д.

Кейс супермаркету «ULTRAMARKET»

Коли ми робили ребрендинг МегаМаркету і створювали «ULTRAMARKET», звичайно, враховували ці чинники. Новий обʼєкт на «Нивках» частково був реалізований з використанням екологічних матеріалів в будівництві, також ми окремо створили лінійку креативних еко сумок, без брендування й айдентики бренду, а з використанням креативних слоганів, написів. Згідно з опитуванням, не всі хочуть «носити» лого супермаркету.

Філософія «еко» дала «ULTRAMARKET» можливість стати супермаркетом, який піклується про своїх покупців, вивчає їх потреби та відповідає сучасним трендам.

Як в інших країнах

Компанія Amazon продає продукти прямо в заводській тарі, не використовує пластикові стяжки й дроту. Завдяки цьому, скоротилися витрати на логістику і складські операції.

У Німеччині прагнуть взагалі відмовитися від будь-якого упаковування для органічної продукції. Найбільші рітейлери країни Edeka і Rewe вже наносять штрих-коди та логотипи прямо на фрукти та овочі. Це дає можливість бренду виграшно виділитися від інших — бути більш технологічним і екологічним.

Також багато компаній використовують пакування клієнта — Британські рітейлери Tesco і Morrisons продають покупцям мʼясні напівфабрикати, сири, рибу та інші гастрономічні товари в особисту багаторазову тару.

Також часто можна купити каву і чай на заправці у свою ЕкоЧашку.

Для покоління Z і мілленіалів турбота про навколишнє середовищенорма

Покоління Z — цільова аудиторія екобрендів. Вони технологічні, креативні, економічні, гіперактивні та практичні. Для них турбота про екологію — це не порожній звук. Саме вони незабаром стануть основною споживчою силою. І ті виробники, які зараз наголошують на екологічних питаннях, напевно будуть на вершині успіху.

Мілленіали та покоління Z — найбільші серед споживачів, тому привернути їхню увагу й утримувати її — пріоритетне завдання для кожного бізнесу. Також важливо памʼятати, що вони більше цінують враження та емоції, ніж просто роблять покупки заради покупки.

В епоху надспоживання їх все складніше залучати знижками, їм важливо пояснювати, як конкретний їх вибір позитивно впливає на їхнє життя і в цілому на світ. Їм важливо бути причетними з брендами до того, що вони змінюють планету і реальність.

З деякими брендами ми також будемо створювати екологічні колаборації. Зараз точно можу сказати, що це буде не тільки рітейл.

Бренди повинні розуміти, можливо це звучить занадто банально, але еконапрям — це хороший інфопривід. Не так вже й багато компаній запускають зелені активності, але ті, хто це робить — привертає увагу. Деякі навіть своє позиціювання будують на цьому.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або