All Retail
Опубліковано

«Сільпо»: підсумки роботи мережі за 2020-ий рік і плани з розвитку

Мережа супермаркетів «Сільпо» є наймасштабнішим бізнесом групи компаній Fozzy Group. «Сільпо» цікава не тільки тим, що належить до числа найбільших продовольчих мереж України (поступаючись лише «АТБ-Маркет» ), а й тим, що є одним з нечисленних в світі рітейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину.

У 2020 році «Сільпо» налічувала 69 таких концептуальних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркету Le Silpo (при загальній кількості 276 магазинів). У 2020 році три супермаркети компанії увійшли в список кращих інноваційних дизайнів європейських магазинів.

Нещодавно ТОВ «Сільпо-Фуд» опублікувало звіт про управління за 2020 рік, в який також увійшли прогнози розвитку компанії на період 2021-2024 рр. Пропонуємо Вашій увазі ключові показники мережі з даного звіту.

Ключові фінансові показники:

· Валовий дохід без ПДВ — 64,4 млрд грн

· Товарообіг без ПДВ — 49,7 млрд грн

· Динаміка приросту товарообігу у 2020 р. щодо 2019 р. склала + 12,19%

Відзначається, що довгострокові зобовʼязання і забезпечення компанії складають 12,3 млрд грн, поточні — 19,1 млрд грн.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або