Biedronka — найбільша мережа дискаунтерів у Центрально-Східній Європі
Ринок Центральної та Східної Європи (ЦСЄ), як і раніше, знаходиться у сфері інтересів комерційних брендів, оскільки споживачі з цього регіону шукають «співвідношення ціни та якості» (від англ. – value for money).
Дискаунтери все частіше звертають свій погляд на торгові парки та торгові центри. У період із початку 2020 року до середини 2021 року у зазначеному вище регіоні було відкрито понад 1350 нових торгових обʼєктів. Це дані нового звіту компанії Colliers «ExCEEding Borders/CEE-16 Retail — Alive and Kicking».
- «Незважаючи на пандемію, що продовжується, позитивне відображення у ВВП спостерігається у всіх країнах регіону ЦСЄ. Проте інфляція, що зростає та проблеми з глобальним ланцюжком постачання призводять до збільшення вартості товарів та послуг. Це ускладнює проблеми, з якими стикаються виробники, ритейлери та, зрештою, самі споживачі. Тому всі гравці роздрібного ринку мають бути готові до викликів та адаптації до нової реальності», — говорить Кевін Турпен, директор відділу досліджень регіону Центральної та Східної Європи компанії Colliers.
Експерт додає: