All Retail
Опубліковано

Витрати українців сконцентровані на продуктах харчування: які категорії товарів є основними?

Продукти харчування та безалкогольні напої є найважливішими позиціями у витратах українців. Згідно з даними NielsenIQ, споживачі витрачають в середньому 157 євро на місяць.

Молочні продукти, делікатеси та напої

Як зазначають експерти NielsenIQ, в Україні переважну частину витрат виділяються на продукти харчування та безалкогольні напої (46%), які в Польщі становлять лише 28%. Водночас українці витрачають меншу частину бюджету на оренду та комунальні послуги (вода, електрика, газ тощо), транспорт, облаштування дому, відпочинок та культуру, проживання в готелях та харчування в ресторанах.

Що стосується продуктів харчування, то аналітики виділяють три основні категорії: молочні продукти, делікатеси (до яких належать солодощі та закуски) та безалкогольні напої. Частка цих трьох товарних груп у витратах становить відповідно: 24%, 21% та 16%.

Українці люблять розчинну каву та розсипний чай

В Україні найбільшу частку ринку займає розчинна кава (45%), а в Польщі — мелена кава (43%). Що стосується чаю, то українці найчастіше обирають розсипний чай. В Україні цей сегмент (36%) утричі більший, ніж у Польщі (12%). Якщо йдеться про експрес-чай, українці частіше, ніж поляки, вибирають менші упаковання (менше ніж 40 пакетиків).

У випадку з молочними продуктами також є деякі відмінності: сир в Україні є поширеним продуктом і використовується практично щодня. Відтак представлений більшою кількістю брендів, ніж у Польщі.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або