All Retail
Опубліковано

Електронні рішення для рітейлу: кейс Global Spirits

Електронні рішення все більше масштабуються на український ринок. Про сучасні цифрові сервіси для ритейлу на прикладі міжнародних компаній розповідає провайдер електронного документообігу EDIN.

Налаштовувати бізнес офлайн, починаючи від пошуку партнерів, закінчуючи закриттям первинних документів, стає і складніше, і непотрібним процесом для сучасної моделі підприємництва.

Закордонний досвід показує, що ритейл у всьому світі працює сучасними методами. Наприклад, обмін електронними документами з накладанням електронного підпису відбувається у єдиній системі за єдиним міжнародним стандартом — EDI (Electronic Data Interchange — електронний обмін даними).

Головна мета EDI — оптимізація всіх бізнес-процесів (від замовлення товару до закриття первинних документів на товар) між ритейлом, дистриб’юторами та постачальниками.

Українське рішення електронної взаємодії для рітейлу — EDIN

Єдине автоматизоване рішення для рітейлу, яке пропонує EDIN — це платформа EDI-Network для ефективного закриття повного ланцюга поставок, який включає вибір контрагентів, формування замовлення, організацію логістики, приймання товару, та отримання платежів.

Показником необхідності даного рішення для гравців ринку є статистика від компанії EDIN, за даними якої на сьогодні EDI-Network користуються 140+ торговельних мереж та 5000+ постачальників, які обмінюються щороку більш ніж 50 млн електронними документами.

Також EDIN пропонує оптимізувати роботу на платформі з можливістю закриття усіх процесів для успішної співпраці з контрагентами: проведення тендерів, вибір комерційної пропозиції, підписання угоди, транспортування, оплата послуг.

Кейс Global Spirits: співпраця з 60 мережами через сервіс EDI-Network

Світовий лідер у виробництві алкоголю Global Spirits заснований у 2008 році об’єднує профільні активи в алкогольній галузі Східної Європи та США. В холдинг входять сучасні підприємства-виробники горілки, алкогольних настоянок, коньяків, бренді, вин, шампанського, вермутів і слабоалкогольних напоїв. В Україні компанія представляє такі бренди як: Хортиця, Мороша, Шустов, OREANDA.

"Global Spirits працює з більшістю торгових мереж в Україні, тому нам необхідна автоматизація наших бізнес-процесів, що неможливо без ефективного ланцюга поставок. Саме тому ми розпочали співпрацю з провідним EDI-провайдером EDIN у напрямку впровадження електронного документообігу.

Наразі ми автоматизували ланцюг поставок завдяки впровадженню наступних EDI-повідомлень:

- ORDER (замовлення) — передає постачальнику перелік і кількість замовлених товарів;

- ORDRSP (відповідь на замовлення) — допомагає уникнути зривів поставок в мережу;

- DESADV (повідомлення про відвантаження) — допомагає спростити і прискорити процес приймання товару, відстежити поставку;

- RECADV (повідомлення про прийом) — на його основі ми можемо сформувати рахунок на оплату або коригування бухгалтерської початкової документації;

- IFTMIN (інструкція по транспортуванню) — в документ вносяться дані про деталі транспортування, що забезпечує нам надійність вчасної та цілісної доставки;

- INVOICE (рахунок-фактура) — ще до отримання товару або послуги, наш партнер точно знає, яку оплату і в який термін він має зробити;

- COMDOC (пакет юридично значимих документів) — дозволяє передавати будь-які типи документів з можливістю КЕП.

Без впроваджень таких рішень було б неможливим співпрацювати з більш ніж з 60 торговельними мережами України. Оскільки співробітництво з ними відбувається виключно в електронному форматі.

У результаті впровадження ми досягли значних результатів, зокрема домоглися 100% автоматизації в ланцюзі постачань. Нам вдалося в рази зменшити помилки при відправці продукції, оптимізувати операційні витрати, до 80% скоротити витрати на витратні матеріали", — коментує Ляхман Дар'я, Керівник відділу управління запасами, Global Spirits

Переваги роботи з електронними рішеннями для ритейлу:

- Всі необхідні сервіси для закриття постачань в одній електронній екосистемі

- Систематизована робота з контрагентами та всередині компанії

- Можливість вибору найкращої пропозиції про співпрацю

- Єдина форма роботи з документацією

- Зменшення фінансових розходів та трудовитрат

- Контрольованість ланцюга постачань та запланованих витрат

- Точність та прозорість даних для звітності, швидке надання документів

- Інтеграція з обліковими системами: 1С, АРІ

- Зберігання документів у захищеному хмарному середовищі

- Управління угодами: формування, внесення коригувань, підписання

Більше про можливості електронних рішень за посиланням.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або