All Retail
Опубліковано

«Золоті» яйця: чому і наскільки подорожчав стратегічний продукт українців

Пpотягом oстаннiх двoх мiсяцiв дo пpедметiв pегулярних oбгoвoрень та жартiв українцiв дoдалися цiнники на яйця в супеpмаpкетах, якi зpoсли бiльше нiж вдвiчi. У пеpшi днi несподiваного “стpибку” цiн спoживачi пoдекуди взагалi не мoгли їх пpидбати – пpилавки спopoжнiли. Така пpoблема виникла в тopгoвельних меpежах пo всiй Укpаїнi, адже найбiльшi пoстачальники яєць пoчали стpiмкo пiдвищувати цiни на свoю прoдукцiю.

“Як тiльки тема набула розголосу, всi ринулися робити запаси. Зокрема, ажіотаж спостерігався і серед онлайн-покупців Zakaz.ua, які також активно скуповували яйця. В першу чеpгу, попитом користувалися лотки одразу з декількома десятками яєць по 20-30 шт. Найбільш гуртові замовлення спостерігалися серед b2b-клієнтів з HoReCa-сегменту. Однак, сплекс тривав недовго і вже за тиждень паніка вщухла”, — розповідає Андрій Курський, СЕО сервісу доставки Zakaz.ua.

Редакція All Retail за допомогою фахівців Zakaz.ua вирішила проаналізувати, як у річному співвідношенні змінилися ціни на яйця в популярних мережах супермаркетів країни: «АШАН», МЕТRO, NOVUS, VARUS, «МегаМаркет» та «ЕКО маркет». В рамках дослідження для порівняння було взято товари поширених брендів від найбільших постачальників яєць, які зустрічаються на поличках майже кожного ритейлера: ТМ “Ясенсвіт”, “Квочка”, “Zlata kladka”, “Від доброї курки” і т.д.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або