«АТБ-Маркет» різко скоротив темпи експансії. Чому це сталося та коли компанія може відновити довоєнне розширення мережі?
Протягом багатьох років поспіль продовольчий оператор «АТБ-Маркет» був лідером серед українських ритейлерів за темпами експансії. Щороку мережа магазинів АТБ зростала на десятки об’єктів, а компанія нарощувала власну присутність у всіх регіонах України. Чому лідер українського ринку продовольчого ритейлу різко скоротив темпи експансії та які має плани на найближче майбутнє?
Роки активної експансії дозволили АТБ з часом витіснити з першої позиції компанію Fozzy Group і надалі щороку нарощувати частку на українському ринку продовольчого ритейлу.
У 2019 році кількість торгових об’єктів АТБ-Маркет вперше перевищила відмітку в 1000 магазинів, а на кінець 2021 року мережа об’єднувала вже 1314 магазинів.