All Retail
Дата події

Вебінар з роботи з професійним обладнанням від ProCheese та Boska

Теги:
ProCheese
сир

Компанія ProCheese спільно з виробником професійного обладнання Boska проведуть відкритий вебінар «Як не псувати сир і збільшити середній чек?».

Організатори повідомляють, що вебінар створено для фахівців в галузі харчового бізнесу, які бажають покращити свої навички роботи з сиром та вдосконалити вміння використовувати професійне сирне обладнання.

Тож буде корисним для баєрів мереж, менеджерів сирної категорії, керівників магазину і власників сирних крамничок.

Участь у вебінарі — це можливість:

  • Ознайомитися з професійними інструментами для роботи з різними категоріями сиру.
  • Покращити ефективність роботи та збільшити товарообіг завдяки професійному обладнанню.
  • Навчитися користуватися інструментами Boska: тренер продемонструє обладнання в дії.
  • Розібрати найпоширеніші помилки в роботі з обладнанням та дізнатися, як їм запобігти.

Вебінар пройде онлайн в Zoom 16 травня о 16:00. Тривалість: 1,5 години. Участь безкоштовна.

Запис буде доступний на платформі ProCheese.

Організатори та лектори

ARDIS GROUP — українська структурована група компаній, експерти у виробництві свіжого сиру, імпорту та продажу сирів з 25-річним досвідом.

ProCheese — департамент компанії Ardis Group, що надає послуги для гастробізнесів та займається розвитком української сирної культури.

Boska — компанія родом з Нідерландів, що з 1896 року створює професійні кухонні інструменти. Їхні вироби відомі своєю високою якістю та надійністю.

Запрошений лектор Тайс ван Дам — глобальний менеджер з роботи з ключовими клієнтами та амбасадор Boska. Допомагає збільшувати продажі сиру через світову співпрацю з партнерами, з якими спільно розбудовують бренд.

Запрошений лектор Том Клайнстра — менеджер категорії Pro. Створює дизайни, проводить тренінги з користування продуктами та допомагає з обслуговуванням інструментів.

Щоб покращити продажі сирної категорії, реєструйтеся на вебінар за посиланням.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або