All Retail
Жанна Стрельникова
Опубліковано

Жанна Стрельникова: "Coca-Cola - iconic бренд, який поза часом"

Теги:
Coca-Cola

Новий маркетинг-директор The Coca-Cola Company Україна і Молдова - про останні тренди та виклики у своїй галузі

- Здрастуйте, Жанна. Як давно Ви приступили до роботи в Coca-Cola Україна? Від кого Вам надійшла така пропозиція?

- Я перейшла в компанію The Coca-Cola Company в грудні 2018 р. Коли ти чогось хочеш, тебе це знаходить. В моєму випадку було величезне бажання продовжувати розвиток і діяти. Зірки збіглися і трапилася любов (посміхається – All Retail).

- Які завдання стоять перед Вами в The Coca-Cola Company? Скільки людей працює у Вашому департаменті?

- У моєму департаменті працює 10 осіб, включаючи менеджера, який працює в Молдові, оскільки я відповідаю за 2 ринку. Ми також перебуваємо у пошуку нових позицій.

Наше завдання – розвивати бізнес.

- Перейдемо до трендів. По-Вашому, коли компанії масштабу Coca-Cola зможуть повністю припинити випуск напоїв у пластику?

- The Coca-Cola Company взяла на себе зобов'язання до 2030 року збирати стільки ж упаковки, скільки вона випускає на ринок. Ця стратегія називається World Without Waste і в її рамках компанія інвестує в безліч проектів у світі (і в Україні зокрема). Наприклад, ми інвестуємо в навчання правильному поводженню з відходами упаковки: разом з громадськими організаціями «Україна без сміття» і Klitschko Foundation ми кілька років поспіль реалізуємо масштабні освітні програми для школярів та молоді і отримуємо величезний результат в рамках всієї країни. За нашими оцінками, цим навчанням ми охопили щонайменше 80 тис. осіб тільки за минулий рік.

Також The Coca-Cola Company відновлює природні водойми: ми хочемо, щоб стільки ж води, скільки використовується для виробництва напоїв, було повернуто в природу.

- Які ключові тренди в сегменті безалкогольних напоїв сьогодні домінують в світі?

- Тренд зменшення змісту цукру – вже не новий, але він все ще є. Це призвело до того, що вже з'явилися нові категорії з меншим вмістом цукру:

  • натуральний холодний чай (в нашому портфелі - це оновлений Fuzetea на натуральних листках чаю з додаванням трав);
  • спортивні напої з додаванням з додаванням протеїнів і амінокислот;
  • газовані безалкогольні напої для дорослих як заміна алкоголю - для того, щоб споживати весь вечір (такий напій практично не повинен бути солодким, але привабливим з точки зору смаку).
  • вода зі смаком – яка не містить цукру і не має калорій. По-моєму, це відмінне удосконалення води.

Бренди також запускають дуже багато ініціатив – як то переробка пластика, повторне використання пластику і т. д.

- Які канали комунікації з споживачем у Вашому сегменті Ви вважаєте на сьогодні найбільш ефективними? І які при цьому перспективи телебачення в найближчі п'ять років?

- Для нас центральним каналом на даний момент є Digital. Ми не йдемо з ТБ, але намагаємося оптимізувати розміщення, оскільки клаттерность дуже висока.

- Які дослідження проводяться у Вашій компанії? Послугами яких зовнішніх агентств Ви при цьому використовуєте?

- Як глобальна компанія ми співпрацюємо з GfK за дослідженнями споживання домашніх господарств, також користуємося даними рітейл аудиту компанії Nielsen. Для споживних досліджень залучаємо компанії Ipsos. Крім цього, ми використовуємо дані TNS. Всі ці дослідження допомагають нам краще знати нашого споживача і чого він очікує.

- Як Ви вважаєте, чи не дозрів візуальний образ Coca-Cola до рестайлінгу? На якому рівні приймаються подібні рішення?

- Бренд Coca-Cola — бренд з історією, який був створений у 1886 році. Це iconic бренд, який поза часом.

- Які новинки продукції The Coca-Cola Company ми побачимо в Україні найближчим часом?

- Вже зараз на український ринок вийшов новий продукт - спортивний напій Powerade. Це не всі інновації, які ми приготували, але споживачі незабаром зможуть їх побачити на полицях.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або