All Retail
Опубліковано

Французький додаток для рітейлерів Wektoo - відтепер і в Україні

Карантин – не перешкода для впровадження новітніх технологій в ритейлі.

All Retail поспілкувався з Аманс-Едін Рузье, генеральним директором французької компанії Wektoo, яка створила унікальний додаток, що успішно використовують провідні рітейлери Європи. Тепер ним можуть скористатися і українські торгові оператори.

Аманс-Едін Рузье

- Коли і чому у Вас з'явилася ідея створити продукт під назвою Wektoo?

- Пройшло вже 5 років з тих пір, як я створила додаток по управлінню датою закінчення строків придатності товарів. Після мого досвіду роботи менеджером з якості в супермаркеті я усвідомила проблему управління терміном придатності. Ця задача все ще займає багато часу і схильна до помилок, тому що ручна перевірка – все ще єдина методологія, яка використовується в магазинах сьогодні.

- Добре. А які ключові переваги Вашого рішення?

- Wektoo - це додаток для мереж супермаркетів або окремих магазинів, яка щоденно надає актуальний список продуктів, термін придатності добігає кінця. Мета програми полягає у тому, щоб персоналу більше не витрачати час на пошук продуктів, термін придатності яких закінчується, а точно знати, які продукти на полиці необхідно перевірити. Завдяки Wektoo співробітники економлять час перевірки стелажів, а покупці задоволені тим, що більше не знаходять товари з вичерпаним терміном придатності на полиці.

Wektoo складається з двох інструментів: програми для співробітників, що відповідають за перевірку термінів придатності на місцях, і інтерфейсу моніторингу для менеджерів.

- Кому, насамперед, може бути корисний Wektoo?

- Сьогодні ми працюємо з магазинами біля дому, супермаркетами, гіпермаркетами. У нас також є можливість допомогти аптекам, а також магазинам по продажу кормів для тварин в їх пошуку «застарілих» продуктів. Наше рішення вже перекладено на мови тих країн, в яких ми працюємо. У нас немає географічних обмежень, тому що ми розробили оптимізований шлях для клієнтів, щоб зробити установку нашого інструменту максимально простою.

- Потрібно мати відповідну освіту, щоб використовувати Wektoo?

- Додаток Wektoo реалізовано в дуже простій для використання формі. Ми створили платформу електронного навчання, яка дозволяє кожному навчитися протягом декількох хвилин за допомогою коротких відеороликів і системи вікторин. Ці тренінги дійсно дуже цінуються нашими клієнтами, і їх перевага полягає в доступності для всіх.

- Хто ваші основні конкуренти в цьому секторі?

- Сьогодні ми єдині, хто пропонує такий комплексний інструмент управління термінами придатності, доступний на всіх мовах. Це реальне ноу-хау, що базується на відгуках користувачів, зібраних за останні кілька років. Ми говоримо з клієнтом на одній мові, і це дозволяє нам пропонувати найбільш відповідні інструменти для їх вирішення різних проблем.

- Чи є у вас проекти по впровадженню Wektoo в Україні або інших країнах СНД?

- Wektoo існує в багатьох країнах, і ми хотіли б зробити додаток доступним як можна більшій кількості людей. Наш додаток вже використовується такими великими торговими операторами, як Carrefour, Système U, SPAR, E. Leclerc, Metro, Intermarche та іншими у Франції, Бельгії, Люксембурзі, Португалії і Канаді.

Наша стратегія розвитку також охоплює регіон Східної Європи. Що стосується країн СНД, ми вже присутні в Польщі та Росії, а також плануємо розширення в Литві, Румунії, Естонії, Словаччині та Україні.

- Ритейлер, який ще не знає про Wektoo, відразу ж поставить питання "Скільки це коштує?" Що ви йому відповісте?

- Насамперед, ми пропонуємо безкоштовний тест без зобов'язань для кожного клієнта, щоб можна було оцінити переваги використання нашого застосування. Таким чином, співробітники отримують чітке уявлення про те, як працює Wektoo і, як правило, згодом не хочуть повертатися до того, як все було раніше.

Після етапу тестування ми погоджуємо умови і ціни у відповідності з різними критеріями, які необхідно визначити: кількість магазинів, площа магазинів, кількість ліцензій. Перевага полягає в тому, що клієнт, який встановлює Wektoo, здійснює вигідну інвестицію: він скорочує кількість помилок, оптимізує час, що витрачається співробітниками і підвищує ступінь задоволеності клієнтів.