All Retail
Опубліковано

Катерина Огуряєва, "Сільпо": Головні тренди карантину - діджіталізація, cashless-операції і homemade food

Теги:
Сільпо
карантин
Фото:
trademaster.ua

Директор з маркетингу мережі "Сільпо" Катерина Огуряєва розповіла, які головні зміни відбулися в роботі компанії під час карантину.

Про це топ-менеджер рітейлера розповіла у проекті «Бізнес після карантину» для ЛігаБізнесІнформ:

"За півтора місяці карантину ми зробили те, на що знадобилося би 1,5 року в нормальному режимі"

Карантин дав феноменальне прискорення багатьом процесам в нашій компанії. Ми запустили власний інтернет-магазин shop.silpo.ua і сервіс доставки, а також онлайн-замовлення з самовивозом в магазині (click&collect). За півтора місяця ми зробили те, на що знадобилося б не менше півтора року в нормальному режимі.

Сільпо - мережа українських супермаркетів, входить до складу Fozzy Group. Поряд з мережею АТБ належить до лідерів ринку food-рітейлу України за обсягом виручки і за сумарною торговою площею.

Криза дала відповідь і на питання про те, в якому напрямку може реалізуватися соціальна відповідальність компанії. «Сільпо» виділили 100 млн грн на боротьбу з коронавірусом, ми придбали 12 швейцарських ШВЛ Hamilton, 70 000 захисних костюмів для медиків, а також закупили і доставили в Україну 1 мільйон реагентів для ПЛР-тестів і діагностики коронавіруса.

"Мені сподобалася можливість працювати віддалено"

Завжди вважалося, що офісна робота — це сувора прив’язка до місця. Ці два місяці показали, що в деяких моментах ефективність віддаленої роботи навіть вища — більше можливості сконцентруватися, коли ніхто не відволікає, не витрачається час на дорогу. Мені сподобалася можливість працювати віддалено. І під час перерви можна 5 хвилин пограти з дитиною, це додає енергію і натхнення.

Зараз віддалено знаходиться приблизно 2500 офісних співробітників. У якомусь сенсі, працюючи з дому, ми стали навіть ближчими один до одного: Zoom і робота нашої IT-команди дозволили нам проводити збори на 300+ чоловік. Раніше для зустрічей таким складом в офлайні потрібно було більше часу і ресурсів на підготовку.

"Три головних тренди карантину: діджіталізація, cashless-операції і homemade food"

Карантин привів в інтернет-магазини навіть тих користувачів, які обирали завжди фізичні покупки. У нормальному режимі, щоб досягти показників, які є зараз на старті доставки від «Сільпо», потрібні були б набагато більші зусилля на залучення гостей в онлайн.

Крім того, за час карантину зросла частка безготівкових розрахунків банківськими картами в супермаркетах «Сільпо». Зараз практично кожен другий чек в мережі — це cashless-операція. Зростає частка використання кас самообслуговування і мобільного додатку. Близько 1,2 млн осіб використовують мобільний додаток «Сільпо», який дає можливість не користуватися пластиковими картами, безконтактно оплачувати покупки на касі, накопичувати і списувати бали і користуватися акційними пропозиціями. Дуже помітно, що гості почали більше готувати вдома — ми це бачимо по зниженню продажів готової кулінарії на користь продуктів і товарів для приготування, а також інтересу до відео-рецептів, які ми публікуємо разом з відомими шеф-кухарями і бренд-шефом «Сільпо» Марко Черветті.

"Враження як ніколи будуть затребувані"

Незважаючи на карантин, у квітні ми відкрили новий дизайнерський «муркотиковий» Сільпо на Подолі, і продовжуємо роботу над новими концептами магазинів.

Зовсім скоро ми відкриємо дуже цікаві супермаркети. І, звичайно, нам не терпиться відновити наші великі фестивалі, турне «Сільподії» з подорожуючими по країні фудкортами і розвагами, майстер-класи та інші заходи, які довелося призупинити. Враження всередині країни як ніколи будуть затребувані, і це теж відкриває для нас можливості реалізувати наші задуми.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або