All Retail
Опубліковано

Успіх, закоркований в пляшки: те, чого Ви могли не знати про ігристе Fragolino Fiorelli

Теги:
Fragolino
AR ексклюзив
Фото:
All Retail

Компанія Regno — одна із перших імпортерів ігристого Fragolino в Україні. Сьогодні Fiorelli Fragolino настільки популярне, що конкуренти навіть почали дублювати його оформлення.

Втім, в компанії на такі виклики реагують гідно: провели ребрендинг дизайну свого Fragolino, кілька разів на рік випускають новий смак чи формат ігристого. У Львові навіть відкрили заклад BUBBLES BAR by FIORELLI, де представлено ексклюзивний асортимент вин від Fiorelli.

Андрій Немировський, виконавчий директор Regno, розповів нам про карантинні будні компанії, пояснив важливість присутності бренду в соцмережах, а також про виділення свого продукту серед конкурентів. 

 - Доброго дня. Востаннє ми спілкувалися влітку 2020-го. Розкажіть, як справи у компанії зараз і що змінилось за цей період в діяльності Regno? Як на компанію вплинула пандемія?

-Компанія працює у сфері FMCG – ця категорія постраждала від пандемії найменше. Люди рідше відвідували ресторани, однак продовжували купувати смачну їжу собі додому. Тож ми весь час активно працювали, навіть дистанційно, – і отримали відповідні результати за рік.

Ми провели ребрендинг торгової марки Fiorelli, щоб вирізнитися від конкурентів. Вивели на український ринок новий продукт – безалкогольне ігристе Fiorelli Fragolino Bianco. Маємо великі плани на нього, тож формуємо в Україні тренд на споживання безалкогольних напоїв.

 - У серпні 2020 року Ви представили новинку - напій Fragolino в алюмінієвій банці. Як його сприйняли українці? Який відсоток продажів сьогодні припадає на ігристе у цьому форматі? 

- Ігристі в алюмінієвій банці – це популярний тренд у Європі. Ритм нашого життя пришвидшується з кожним роком, тому так звані формати «to go» стають популярними.

Напої в банках незамінні для виїзних міні вечірок чи пікніків, на пляж або в басейн. Серед переваг: швидко охолоджуються, можна пити прямо з банки (тож не потрібно брати з собою келихів). А в період пандемії – це ще й чудовий індивідуальний формат. Також немає ризику розбити під час транспортування, на відміну від скляної пляшки.

Звісно, для урочистих, вишуканих подій актуальним залишається класичний варіант – ігристе у склі. Тож ми просто дали споживачам можливість обирати зручний для них формат.

Щодо відсотка продажів, то тут, очевидно, впливає сезонність. Fragolino в алюмінієвій банці — це літній, фестивальний, концертний формат. Тому висновки будемо робити тоді, коли проаналізуємо дані за 2021 рік.

Regno (ТзОВ «Регно Італія УА») – компанія-імпортер, заснована у 2014 році, яка займається імпортом та дистрибуцією алкогольних напоїв, сирів, молочної продукції та делікатесів з понад 10 країн світу. Головний офіс компанії розташований у Львові, філії – у Києві, Одесі та Харкові.

 Асортимент імпортованої компанією продукції складає понад 250 позицій алкоголю (46 брендів та вина з малих шато Франції) і більш ніж 320 позицій делікатесів (29 брендів). Regno – ексклюзивний імпортер таких світових брендів, як Fiorelli, Valdo, Kaserei Champignon, Landana та ін.

 - Сьогодні на полицях магазинів покупцям пропонують дуже широкий асортимент ігристого Fragolino від різних виробників. Цікаво те, що попри конкуренцію, різні гравці ринку все одно намагаються дублювати оформлення один одного. Восени 2020 р. Ви презентували оновлений дизайн Fiorelli, тим самим виділивши свій бренд серед інших. Що Ви можете сказати про Ваших опонентів? Хто сьогодні «дихає в спину» Fiorelli Fragolino? Чому, на Вашу думку, ряд виробників вдаються до прийомів дублювання дизайну?

- Якщо говорити про конкурентів серед компаній-імпортерів, то наразі нам ніхто не «дихає в спину». Щорічно ми реалізуємо близько 11 мільйонів пляшок, а найближчий конкурент – всього лиш 1 млн.

Щодо нашого флагманського продукту - Fragolino Fiorelli, то конкуренція тут дуже активна. Коли ми почали імпортувати його в Україну, у нас було близько трьох конкурентів. Завдяки роботі нашої команди напій став найпопулярнішим ігристим в Україні. І вже зараз Fragolino Fiorelli має понад 50 конкурентів (серед яких, як компанії-імпортери, так і українські виробники).

Шкода, що деякі компанії вдаються до хитрощів та демпінгу. Зокрема знижують вартість продукту, але водночас пропонують напій низької якості. Деякі вітчизняні виробники, щоб уникнути закону про МРЦ (мінімальну роздрібну ціну) навіть вказують на етикетці Fragolino, що це сидр. Також маємо випадок, коли український виробник назвав торгову марку співзвучно з назвою бренду Fiorelli, що, звісно, вводить в оману споживачів.

Та попри все, Fragolino від Fiorelli залишається лідером продажів серед однойменного напою.

Те, що бренд Fiorelli постійно копіюють, для нас добрий знак. Це підтверджує наш статус трендмейкера. У Regno сильні відділи продажу та маркетингу і якісний продукт, а це – запорука успіху.

- Акаунти Fiorelli можна знайти в різних соціальних мережах: Facebook, Instagram, Youtube і навіть Tik Tok. Відштовхуючись від Вашої діяльності, наскільки сьогодні взагалі важливо просувати бренд в різних соцмережах? Як впливає на показники продажів активне соцмережеве життя? Які ще канали комунікації, прийоми чи івенти Ви залучаєте? 

- Наша аудиторія багато часу проводить у соцмережах. Тож для того, аби постійно нагадувати про Fiorelli, ми маємо бути там.

Аудиторія у наших соцмережах – жива та активна, вони коментують, поширюють публікації, беруть участь у give away. І що найважливіше – у нас високий показник UGC контенту. Успішно впровадили тренд, що модно фотографувати свої святкові моменти з нашим ігристим. А Fiorelli на столі – це показник гарного смаку.

Fiorelli часто виступає алкогольним партнером різноманітних івентів. У зв’язку з карантинними обмеженнями кількість заходів, а відповідно і наша участь у них, значно зменшилася минулого та цього року. Та все ж ми взяли участь у кількох топових подіях, щоб ознайомити споживачів із новинками.

Також використовуємо product placement. Fragolino Fiorelli було представлене у телевізійному шоу «Холостячка» (у 2020 році), у музичному кліпі Насті Каменських на пісню Vibe.

Окрім цього, нашим ігристим пригощають у салонах краси G-bar у 10 містах України.  

- Зараз у Львові працює Ваш заклад під вивіскою BUBBLES BAR by FIORELLI. Розкажіть детальніше про нього. Скільки вже часу функціонує цей бар, що Вас надихнуло відкрити таку локацію? У чому його «фішка»?

- Bubbles Bar by Fiorelli ми відкрили у липні 2020 року. Родзинка закладу, який розташований у центральній частині Львова, – чудовий «інстаграмний» інтер’єр.

Бар, у якому представлений ексклюзивний асортимент ігристих вин від Fiorelli, – ідеальне місце для відпочинку та фотосесій дівчат. Вдень тут подружки дегустують смачні коктейлі та закуски, а ввечері насолоджуються вечірками та виступами діджеїв. 

У BUBBLES BAR by FIORELLI проводять корпоративи, дівич-вечори та святкують дні народження.

 - «Регно Італія УА» активно працює з сектором HoReCa. Що із продукції, яку Ви пропонуєте, має найбільший попит в цьому сегменті та як змінилась Ваша співпраця з готельно-ресторанним бізнесом за останній рік?

- Найбільшим попитом у секторі HoReCa користуються вина та м'які сири з Італії.

У ресторанній галузі помітний значний інтерес до ігристих вин та напоїв у кегах. Також є великий попит на преміальні вина, ціна яких коливається у межах 600–800 грн.

Внаслідок карантину ринок набув різкішої сегментації, а саме – недорогі кав’ярні через фінансові труднощі закрилися, кав’ярні та ресторани середнього рівня вимушено почали переходити в дешевший сегмент, а ресторани преміального класу стали ще вище в ціновому сегменті. Як результат, практично весь середній сегмент, на жаль, зникає.

 - Минулого разу ми говорили про відмінності у споживацьких смаках між українцями та італійцями щодо ігристих вин. А що Ви можете сказати з цього приводу стосовно тихого вина та сирів? Що більше подобається українському споживачеві, а чому надають перевагу італійці?

- Українці люблять сири з блакитною (німецький дорблю, італійська горгонзола) та білою пліснявою (брі, камамбер). Вже кілька років на нашому ринку популярні італійські маскарпоне та моцарела.

Одним із лідерів продаж є вишуканий італійський делікатес бурата. Це сир у формі мішечка з тонкого шару моцарели, всередині якого - вершкова ніжна маса. Він має короткий термін придатності - 18 днів. Прийняти рішення імпортувати цей продукт було певним ризиком. Але завдяки налагодженій системі логістики все вдалося.   

Найпопулярнішими сирами італійців минулого року були пармезан, моцарела та горгонзола. Тож бачимо, що смакові вподобання у цій категорії досить подібні.

 - Поділіться подальшими планами компанії: на чому плануєте зосередитися? Чи варто чекати появи нових брендів у Вашому портфелі?

- Компанія виводить на ринок новинки від бренду Fiorelli. Асортимент відомої торгової марки поповниться сухими та солодкими ігристими винами. Вже цієї весни на полицях супермаркетів з’являться нові позиції – Moscato, Rose Brut від Fiorelli.

Плануємо розвивати м’ясний напрямок – розширимо асортимент серед таких позицій, як прошуто, хамон, салямі.

Загалом планів дуже багато. Якщо коротко: будемо надалі відкривати нові смаки світу для українців, формувати нові тренди.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або