All Retail
Опубліковано

Ренесанс жорсткого дискаунтера в українському роздробі: як це робить мережа «Дивоцін»?

Рітейлер «Дивоцін» почав свою діяльність ще пів року тому. Поки що мережа захоплює Західну Україну, пропонуючи у своїх магазинах продукцію маловідомих брендів — і в цьому її фішка.

Зараз компанія працює на стадії стартапу. Олег Карвацький, співвласник «Дивоцін» розповів нам про особливості магазинів, про бекграунд перед запуском, а також про те, чому обличчям компанії став співак Степан Гіга.

Олег Карвацький, співвласник мережі магазинів «Дівоцін»

- Вітаю. Ви запустили мережу «Дмвоцін» в період пандемії. Наскільки карантинні норми ускладнили старт вашої діяльності? З якими головними викликами довелося зіткнутися?

- Погоджуся, зараз час викликів. Однак, попри складності, перший «Дивоцін» відкрився в кінці жовтня в Дрогобичі Львівської області. Звичайно, ми розуміли, що відкриваємося в турбулентний час і команда готувалася максимально продуктивно — проводила багато досліджень ринку, консультувалася з експертами. У підсумку ми вирішили ризикнути та відкрилися! Адже по-китайськи слово «криза» складається з двох ієрогліфів — один означає «небезпека», інший — «сприятлива можливість». Ми зосередилися на можливості та стартували з дискаунтером «Дивоцін».

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або