Новий простір TOR-BA. Засновник мережі підсумовує розвиток магазинів
- Фото:
- All Retail
Як і будь-який інший рітейлер, мережа TOR-BA так само зіштовхнулася з викликами пандемії.
Для компанії не в новину було працювати з підвищеними заходами гігієни та підтриманням санітарних норм. Тому коронавірус з його випробуваннями став для мережі періодом нових можливостей та змін.
Про те, як рітейлер впорався з карантином, про посилену диджиталізацію та про магазини формату «біля дому» All Retail розповів Максим Дем’янюк, засновник мережі магазинів TOR-BA.
— Доброго дня. Розкажіть про діяльність мережі магазинів TOR-BA в період пандемії. Що ще - окрім карантину, посилених заходів дезінфекції, носіння масок і збереження дистанції – принесла і навчила вашу компанію сьогоднішня ситуація? Можливо, з'явилися якісь кейси, нова дисциплінарна модель всередині колективу? Чи з'явилося у компанії щось таке, що Ви безумовно будете використовувати й поза карантином?
- Звісно, початок пандемії компанія сприйняла з осторогою та розумінням, що потрібно переглядати стратегію розвитку та бізнес-процеси. Втім, дуже швидко ми почали сприймати цей період як період можливостей та трансформації. В результаті створено новий формат, переглянуто багато підходів в маркетингу та аналітиці, тестуємо нові канали продаж, особливо онлайн. Нещодавно ми запустили мобільний додаток, що дозволить налагоджувати нові патерни взаємодії з клієнтом.
В цілому ми розуміємо, що поведінкові моделі споживачів зараз змінюються підвищеними темпами, відповідно акцентуємо на зборі даних та гнучкості підходів.