All Retail
Опубліковано

Фіджітальний рітейл: як «Ашан» обʼєднує в Україні діджитал і фізичну комерцію

Сергій Федорович, директор-коуч з продажу компанії «Ашан Рітейл Україна» — про відмову від пластику, соціальний захист і перспективи формату Pick Up Point

 

Сергій Федорович

- Доброго дня, Сергію. Жорсткі карантинні заходи в Києві позаду. У Вашої компанії видихнули з полегшенням або готуються до нової хвилі пандемії?

- У «Ашан» ми використовуємо термін, що вже полюбився багатьом - new reality. Ми не чекаємо, що все буде як «до» карантину: світ став іншим і необхідно навчитися жити та будувати бізнес в цих нових реаліях.

Звичайно, було складно, раптово, довелося реорганізовувати багато процесів і адаптуватися, що ми й продовжуємо робити. У період жорстких обмежень вся увага зосереджена на безпеці клієнтів і співробітників, забезпеченні безперервності процесів. Але, по суті, ці пріоритети завжди залишаються на першому плані. Ми продовжуємо відстежувати ситуацію, брати участь в круглих столах з іншими гравцями ринку та представниками влади, завжди готуємо кілька сценаріїв для того, щоб при будь-якому розвитку подій гарантувати якісний сервіс клієнтам і безпечні комфортні робочі умови співробітникам.

- У своїх соцмережах «Ашан Україна» розповідає про філософію зменшення продукування відходів. Тема збереження навколишнього середовища актуальна як ніколи, адже людство перебуває на межі глобальної екологічної катастрофи. При цьому, багато компаній часто спекулюють на цьому і не йдуть далі меседжів в соціальних медіа. Що конкретно робить «Ашан Україна» для збереження навколишнього середовища і як про це дізнатися тим, кому це цікаво?

- Тема збереження навколишнього середовища зараз важлива як ніколи — а також в тренді — тому меседжів дійсно багато, але, на жаль, не завжди вони підкріплені діями.

Говорячи про компанії «Ашан», ми оновили політику КСВ (корпоративної соціальної відповідальності) і тепер фокусуємо нашу роботу на таких екологічних напрямках, як зменшення кількості пластику, зниження харчового марнотратства і мінімізація викидів СО2.

Коротко розповім про основні дії в кожному напрямку.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або