BUFFET: як ідуть справи столичної мережі магазинів біля дому?
Київську мережу магазинів біля будинку BUFFET, як і харківський рітейл-бренд «Аттіка», з упевненістю можна було називати родичами – обидва оператори входять до групи компаній Digma Business Group. З чим повʼязана назва BUFFET та чому в компанії не планують розвиток онлайн-торгівлі нам розповіла директор з маркетингу мережі Наталія Варченко.
— Доброго дня. Розкажіть трохи про сьогоднішню експансію мережі магазинів BUFFET. Скільки зараз працює торгових обʼєктів? І чому всі вони розташовані саме у столиці України?
- Вітаю. Мережа магазинів BUFFET сьогодні налічує 38 торгових точок. При цьому ми розглядаємо розвиток мережі і за межами столиці.
— До речі, чому мережа отримала саме таку назву?
- Звичайно, як і у багатьох брендів, ми мали ідеї, мозкові штурми, залучалися фахівці з неймінгу. Ця назва має три складові, які зіграли на користь виникнення назви мережі. Коли я створила у Facebook сторінку buffet.ua, то розкрила ідею назви у першому пості.
Якщо коротко, то:
1) Буфет — це там, де смачно годують і добре наливають;
2) buffet (з англ.) — Буфет, шведський стіл. Наші магазини — це продукти, сигарети, алкоголь.
Ну і звичайно, 3) Уоррен Баффет — американський інвестор, філантроп. Його спосіб життя та цінності дуже близькі до творця Digma Group Олексія Єськова.
— Чому менеджмент компанії вирішив згорнути діяльність мережі DIGMA у Харкові, але продовжив розвиток бренду BUFFET?