All Retail
Опубліковано

Zakaz.ua у 2021 році: зростання середнього чека та розширення цільової аудиторії

Андрій Курський, CEO сервісу доставки Zakaz.ua, розповів про нових клієнтів під час пандемії, вподобання цільової аудиторії, боротьбу з упередженнями покупців та про діяльність ключових конкурентів.

Андрій Курський

- Вітаю, Андрію. Позаду 2 роки пандемії та карантинних обмежень. Чи можна стверджувати, що це період розквіту e-commerce та сервісів доставки в Україні?

– Безумовно, пандемія вплинула на розвиток ринку e-commerce. Карантинні обмеження змінили звички споживачів: люди продовжують купувати продукти, напої, але тепер все частіше користуються сервісами доставки. Варто зазначити, що змінилося і ставлення користувачів до онлайн-покупок, що, своєю чергою, вплинуло на стрімкий розвиток ринку e-commerce. І, що цікаво, інтернет-магазини отримали нових клієнтів – людей старшого покоління та жителів невеликих населених пунктів.

Наприклад, за минулий рік зросла кількість клієнтів Zakaz.ua у вікових категоріях 45-54 та 65+. Люди у віці 65+ стали частіше користуватися сервісом доставки. Якщо у 2020 році було 5,2% клієнтів цієї категорії, то у 2021 році цей показник збільшився до 6,2%. Категорія клієнтів у віці 45-54 років серед усіх користувачів у 2021 році займає 14,5%, а торік цей показник був меншим – 12,2%.

Звичка робити покупки в інтернеті та користуватися сервісами доставки, яка зʼявилася під час пандемії, вже укоренилася та увійшла до нашого повсякденного життя. Тому користувачі не відмовляться від такого сервісу, а, навпаки, активніше його використовують.

За нашими прогнозами, у 2022 році на розвиток e-commerce впливатимуть декілька факторів:

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або