«ЕКО маркет» у деталях: що нового чути про цю мережу?
Нещодавно мережа «ЕКО маркет» відкрила оновлений магазин у Борисполі. Для нас така подія стала підставою докладніше поспілкуватися з ритейлером. Цікаво, що одразу кілька спікерів ритейлера розповіли нам, чому компанія зважилася на рестайлінг, поділилися результатами роботи свого інтернет-магазину та розкрили кілька деталей про пілотний проект Sympatic. Ще більше подробиць та фактів про мережу «ЕКО маркет» читайте у нашому новому інтервʼю.
— Добрий день. Наприкінці листопада ви перезапустили магазин «ЕКО-Маркет» у Борисполі. Чому для рестайлінгу було обрано саме цей обʼєкт?
Інна Мірошниченко, СЕО «ЕКО Маркет» :
- Доброго дня.
Магазин у Борисполі був обраний для «перезапуску» з наступних причин: він відкритий більше 10 років тому і необхідність його перезапуску була очевидна; у ньому є потенціал через те, що спочатку високий трафік у цій «географії» перерозподілився між сильними конкурентами, які відкрилися поблизу.
— Цікавою фішкою оновленого «ЕКО-маркету» стали візки з підставкою для стаканчика з кавою. Впровадження таких візків стане своєрідним дозволом пити каву під час шопінгу з огляду на необхідність перебування в масці в торговому залі?
Іван Прозоров, директор з маркетингу:
- Відповідаючи на це питання, хотілося б почати з наступних слів: нічого немає більш постійного, ніж тимчасове. Ми просто з оптимізмом дивимось у майбутнє і віримо, що стан карантину незабаром закінчиться, а зручні візки для «покупок з ароматом кави» залишаться і радуватимуть наших покупців.
— У яких ще містах, окрім Борисполя, Ви плануєте оновлювати «ЕКО маркети» найближчим часом? Стилістика оновленого бориспільського «ЕКО» стане стандартом для подальших оновлень? Чи Ви створюватимете окремий дизайн для кожного магазину?