All Retail
Опубліковано

«Пчілка маркет» про пік продажів у липні та причини ренеймінгу

Олена Гречишкіна, керівник мережі магазинів «Пчілка маркет» розповіла про результати 2021 року, каси самообслуговування, пріоритети покупців і відкрила завісу на проекти 2022 року.

— Вітаю. Позаду 2 роки роботи ритейлерів у небачених раніше умовах. Як Ви вважаєте, далі ринку буде легше?

- Легше точно не буде. Ми бачимо, як розвиваються події. Були великі очікування щодо створення колективного імунітету, але цього не сталося. Мутації вірусу відбуваються швидко та непередбачено.

Але зараз пандемія — це не головна причина складної ситуації для ритейлерів. Економічна ситуація створює умови для зростання цін на всі товари та послуги. З одного боку, ми зараз сковані різким зростанням цін на енергоносії, оренду, заробітні плати, що збільшує витрати компанії. З іншого боку — зниженням купівельної спроможності населення та підвищенням конкурентної боротьби серед ритейлерів.

— З яким показником виручки «Пчілка маркет» закінчила 2021 рік? Чи виправдовує він очікування компанії?

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або