All Retail
Опубліковано

На шляху до симпліфікації: які виклики прийняла мережа «Ашан» в Україні?

Теги:
Ашан
Фото:
rau.ua

Еволюція формату гіпермаркету-дискаунтера останні два роки проходила з купою викликів: локдауни, зміцнення e-commerce, перегляд підходів до бізнесу. Всі ці зміни супроводжуються глобальною тенденцією переорієнтації ритейлерів із великих роздрібних форматів на convenience. Як на ці трансформації на ринку реагує мережа гіпермаркетів «Ашан», ми дізналися в Ігоря Ковальова, керівника департаменту розвитку компанії.

— Ігорю, доброго дня. Позаду 2 роки роботи ритейлерів у небачених раніше умовах. Як ви вважаєте, далі ринку буде легше? 2022-й рік пройде для ринку спокійно чи варто очікувати на турбулентність?

— Так склалося історично, що кожен рік несе українському бізнесу нові виклики. Той же 2022-й розпочався із загострення геополітичної ситуації. У таких реаліях українському ринку доводиться швидко адаптуватись. Якщо 2020-го, у зв'язку з усією цією ситуацією з COVID, для нас було багато незвіданого і ніхто не розумів, з чим зіткнувся, то вже 2021 рік показав, що бізнес розвивається і рухається в будь-яких умовах. І цей рік був для нас досить стабільним та успішним.

Чого чекати від 2022-го? Я таки дивився б у майбутнє з оптимізмом. Будемо розвиватись у тих умовах, які нам запропонує світ.

— Чи можете ви коротко окреслити основні методи, за допомогою яких ваша компанія «підлаштовувалась» під виклики пандемії?

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або