«Наш Край» та SPAR: як найбільша франчайзингова мережа адаптується на ринку України під час війни
Виклики, пов’язані із війною, змінюють не тільки ринок та вже звичний підхід до бізнесу, а й значно впливають на діяльність ритейлерів. Працюючи рік в умовах війни мережі SPAR та «Наш Край» продовжують розширюватися та адаптуватися до нових реалій. Плани мережі на 2023 рік передбачають відкриття магазинів та залучення нових франчайзі-партнерів, надаючи цікаві умови співпраці та підтримки їх бізнесу. Про гнучкість під час війни, комунікацію зі SPAR International та подальший розвиток нам розповів керівник департаменту розвитку франчайзингової мережі Андрій Терещенко.
Доброго дня. Минув рік після початку повномасштабного вторгнення військ РФ в Україну. Зараз, оглядаючись назад у цей період, чи можете Ви сказати, що компанія адаптувалась до роботи в екстремальних умовах?
Насамперед хочу зазначити, що саме продуктовий ритейл — це найбільш кризостійкий бізнес. І наша компанія попри всі виклики та труднощі, продовжувала і продовжує працювати, всі відділи компанії не припиняли роботу, розвиток продовжувався і вже з третього місяця війни, ми відкрили новий магазин на умовах франчайзингу.
Звісно, говорити про адаптацію складно, адже ми постійно маємо нові виклики. Якщо спочатку це були проблеми з логістикою, налагодження нових партнерських відносин, закупка товарів, то згодом додалися блекаути. Наші магазини знаходяться майже в усіх регіонах України, тому є постійна загроза обстрілів. Я б не називав те, як зараз працює бізнес, адаптацією. Швидше, усі ми стали дуже гнучкими та оперативнішими у прийнятті важливих рішень.
В цілому, нашій компанії вдалося зберегти колектив, робочі місця та навіть розширити мережу. У 2022 році вдалося відкрити 11 нових магазинів і відновити 6 об’єктів, пошкоджених війною.
Як відбувається комунікація з материнською компанією SPAR International? Які функції вона виконує?