Ольга Момчилович: «Найближчим часом у моді будуть невеликі формати»
Ритейлери України продовжують писати свої воєнні мемуари на сторінках журналу All Retail. Ольга Момчилович, директор з маркетингу мережі маркетів «ЛотОК», розповіла багато цікавого.
Доброго дня. Якщо не брати до уваги 1 маркет на Хмельниччині, сьогодні «ЛотОК» — це локальна київська мережа. Як Ви вважаєте, в сьогоднішніх умовах концентрація на розвитку в 1 регіоні — це перевага чи більше недолік? Чи не планує компанія розширювати свою діяльність, додавши нові регіони покриття?
Як показали перші місяці війни, для нашої мережі це стало перевагою, оскільки нам було легше згрупуватися та вирішувати проблеми, що виникли — як з браком персоналу, так і з логістикою. Наразі у мережі немає планів щодо розширення географії, ми продовжуємо оперувати переважно у Києві та області.
У Гостомелі, Бучі та Ірпені у вас близько 10 магазинів. Як ці торгові точки пережили окупацію минулого року? Чи є якісь кейси, спогади про які наводять на Вас жах навіть зараз?
Звичайно, ми зазнали значущих збитків і у вигляді мародерства, і у вигляді наслідків від влучань поряд (і навіть від наслідків безпосередніх влучань), але, на щастя, наш персонал не постраждав.
Майже усе літо тривали роботи по відновленню цих маркетів.
Жах наводять спогади про квітень та перші поїздки до щойно деокупованих територій. Жах від побаченого: розстріляні автівки, спалені приватні будинки, вщент зруйновані снарядами багатоквартирні будинки і написи «ДІТИ» на парканах... це викарбувалось на усе життя. В один із наших маркетів в Ірпені було влучання з наступною пожежею, які призвели до повної руйнації крамниці. Проте, вже у жовтні ми повністю відремонтували приміщення і наш «ЛотОК» перезапустився вже з урахуванням рестайлінгу.
Як мережа справляється з постійними blackout?