20-а річниця розвитку мережі VARUS в Україні. Плани на майбутнє
У поточному році мережа супермаркетів VARUS відзначає 20-річчя своєї діяльності – мало кому із вітчизняних ритейлерів вдалось пройти такий довгий і тернистий шлях. Втім, компанії не до гучних святкувань – в умовах війни на першому плані зовсім інші пріоритети. Про це та багато іншого ми поговорили з Наталією Азюковською, СЕО мережі VARUS.
Доброго дня. У цьому році Ваша компанія відзначатиме 20-річний ювілей. Очевидно, що в умовах війни мережа не організовуватиме класичних святкувань. Як плануєте відзначити 20-річчя VARUS?
Так, цього року мережа VARUS відзначає свою 20-ту річницю. Щодня наша команда робить все можливе, щоб виконати найголовніше своє призначення — забезпечити клієнтів усім необхідним, випереджаючи їхні очікування. Саме цим ми покращуємо життя українців і робимо їх трішки щасливішими.
За цей останній рік VARUS адаптувався до нових воєнних реалій. Ми згуртувались та продовжували свою щоденну роботу навіть у дуже складний період, а ще ми запустили нові послуги, відкрили нові магазини та покращували сервіс для наших клієнтів.
День народження компанії і тим більше така визначна дата 20 років — це чудова нагода ще раз подякувати нашій команді за відданість, сміливість та роботу в надскладних умовах. Ми підтримуємо один одного і завдяки цьому успішно долаємо всі труднощі. 20 років — це тільки початок. Ми обов’язково відсвяткуємо ще не одну нашу річницю, але вже в мирній Україні.
У період листопада-грудня 2022 р. спостерігалася найбільш активна експансія Вашої мережі за минулий рік. Зокрема, було відкрито кілька супермаркетів у Києві та Кривому Розі, на початку цього року було відновлено роботу одного з торгових об’єктів на Дніпропетровщині. Так чи інакше, війна скоротила мережу VARUS. Які у Вас плани щодо експансії у 2023 р.? Плануєте зосередитись на відкритті нових супермаркетів чи на відновленні роботи тих, де це можливо?