Mashket: новий бренд на ринку франчайзингу
Ринок демонструє зростання попиту на ефективні бізнес-моделі, що дозволяють підприємцям розвиватись та на рівних конкурувати з великими гравцями. Нова вінницька мережа Mashket вирізняється своїм підходом до масштабування через франчайзинг. Хоча український ринок часто не довіряє цій моделі, Mashket доводить, що може бути інакше. Як народилась ідея створення мережі, як у компанії співпрацюють з франчайзі та скільки потрібно інвестицій на відкриття магазину, розповіла керівник маркетингового офісу Наталія Варшавська.
Доброго дня. Розкажіть, будь-ласка, про історію становлення бренду Mashket. Чому виникла ідея і розуміння того, що слід спробувати себе у напрямку франчайзингу?
Mashket — це сучасна ідея об’єднання ритейлу і форма масштабування через франшизу. Така ідея виникла від запиту ринку і бажання поодиноких підприємців відкривати продуктові магазини. Без приєднання до франшизи це призводило до неконкурентоспроможності перед більшими гравцями. Тому Mashket — це про розвиток, про спільну силу та динамічність.
Які основні тренди та закономірності сучасного українського ринку франчайзингу Ви б виділили? Які його основні недоліки?
Розпочнемо з недоліків: як не крути, ринок франчайзингу в цій сфері в Україні все ще формується, тому тут зберігається певний рівень недовіри. Крім того, спостерігається упереджене ставлення з боку деяких франчайзі, які мали попередній негативний досвід. Недоліком також назву довгий шлях до прийняття рішення.
Щодо трендів та закономірностей, то першочергове — це поява у людей культури опиратись на уже успішну бізнес-модель. Бажання навчатись, розвиватись, шукати сильні та успішні проєкти і в них інвестувати.
Чому нова мережа отримала саме таку назву — Mashket?