All Retail
Опубліковано

Від «Нашої Ряби» до 1500 торгових точок у ритейлі та HoReCa: як МХП розвиває франчайзинг

Ритейл МХП починався з магазинів, створених для продажу охолодженої курятини «Наша Ряба», яку компанія першою запропонувала українцям. Зараз компанія спільно з партнерами розвиває кілька мереж. Це магазини «Наша Ряба», «Їжа Свіжа» та «Мʼясомаркет», а також мережа закладів безпечного фастфуду Döner Маркет. Більшість торгових точок МХП — франчайзингові.
Як франшиза від МХП змінилася за 20 років, у чому полягає її унікальність для ринку України та в якому форматі велика кулінарна компанія співпрацює з партнерами? Про це в інтерв’ю All Retail розповідає Дмитро Озеран, керівник управління по роботі з франчайзі МХП.

Дмитре, розкажіть, як МХП вирішила розвивати франчайзингову мережу? З чого все розпочалося?

Франчайзинг в МХП започаткований багато років тому, коли наша компанія почала першою в Україні розвивати такий продукт, як охолоджене мʼясо птиці. Це було за часів, коли вся птиця продавалася лише в замороженому вигляді, і ті логістичні ланцюги, обладнання, бізнес-процеси, які мали мережі, були не готовими до роботи з охолодженим продуктом. Тож наша компанія вирішила побудувати власні торгові точки, обладнати їх відповідно до особливостей продукту й організувати логістику. Ми зробили це спільно з партнерами-франчайзі, які були більш гнучкими, швидкими і готовими до впровадження подібної бізнес-моделі, ніж уже наявні на ринку ритейлери. До речі, ці підприємці й досі залишаються нашими ключовими партнерами, з якими ми нині розвиваємо кілька форматів мереж.

Дмитро Озеран, керівник управління по роботі з франчайзі МХП

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або