Підсумки року та плани на майбутнє: Едуард Ахрамович про досягнення Art Nation та нові амбіції
Ведення бізнесу - це завжди виклик, але в Україні у часи війни ці виклики стали безпрецедентними. Постійна адаптація до нових реалій, необхідність приймати швидкі рішення, неможливість планувати на довгу перспективу, але при цьому підтримувати команду працівників у цих надскладних умовах - саме це щодня долають українські підприємці. Попри все, вони не лише зберігають оптимізм, а й знаходять можливості для зростання та інновацій.
Група компаній Art Nation є яскравим прикладом того, як бізнес у сучасних умовах не лише утримує свої позиції, але й створює унікальні проєкти, що змінюють ринок.
Едуард Ахрамович, засновник і СЕО групи компаній Art Nation, підбив підсумки 2024 року та поділився планами на майбутнє.
«Гусь Призолов» — продюсерське щастя, яке дало ресурси на літо
2024 рік був насиченим та непростим для Art Nation Loyalty. Компанія реалізувала низку масштабних акцій лояльності з найбільшими ритейлерами України, серед яких особливо запам’ятався кейс «Гусь Призолов». Це гейміфікована акція лояльності, яка поєднала фізичні товари та мобільну гру, щоб зробити процес покупок захоплюючим та незабутнім. Ключові елементи кампанії — яйця-сюрпризи та мобільна гра «Гусь Призолов», де популярний персонаж Гусь став провідником у світ подарунків.
"Коли ми зрозуміли, що яйця розлітаються з полиць, і після першого вікенду мережі почали телефонувати з проханням: ‘дайте ще яйця!’, а їх вже не було... Це було продюсерське щастя, — згадує Едуард Ахрамович. — Ми придумали все з нуля: формфактори, гру, вкладення, механіку, залучили незвичний склад партнерів: від МХП та аптек до продуктових супермаркетів. Vodafone, EasyPay, Pepsi — ми поєднали непоєднуване".
Завдяки креативному підходу й гумору кампанія швидко завоювала прихильність споживачів. Вже у перший тиждень мобільна гра «Гусь Призолов» стала № 1 серед безкоштовних завантажень на платформах iOS та Android. Акція «Гусь Призолов» залучила сотні тисяч гравців до покупок та створила значний резонанс у соціальних мережах, зокрема завдяки активності у TikTok — відео з розпакуванням яєць набрали мільйони переглядів. Едуард Ахрамович додає: «аналіз показав, що інтеграція ліцензійного персонажа в програму лояльності зробила її більш привабливою для різних вікових груп, а також підвищила середній чек у мережах партнерів». Зрештою, Едуард зізнається, що завдяки цій акції лояльності, компанія змогла прожити непростий період.
Короткі цикли, гнучкість та партнерства: бізнес у воєнних реаліях
За три роки війни Art Nation Loyalty пристосувалася до нових реалій. СЕО компанії підкреслює, що планування стало максимально короткостроковим, а гнучкість — вирішальною якістю. «Зараз я мислю дуже короткими циклами. Планування на три роки? Це у минулому. Тепер я дивлюся лише на квартал вперед», — пояснює Едуард Ахрамович. Щоденні виклики, як-то перебої з електроенергією, лише підкреслюють важливість згуртованої роботи з партнерами. Умови, в яких вдалось організувати виробництво новорічних подарунків для акції лояльності WOW BOX у мережі АТБ, він без перебільшення називає екстремальними.
"Я дуже вдячний нашим підрядникам, які працюють з нами в унісон і готові підлаштовуватись під обставини. Ми багатьох знаємо особисто, адже співпрацюємо не перший рік. У нас є як перевірені партнери, так і нові постачальники, з якими ми розробляємо нові продукти щороку". Едуард підкреслює, що якість партнерств — це ключовий фактор, який допомагає не лише створювати нові продукти, але й тримати бізнес на плаву навіть у найскладніші часи.
Розширення бізнесу та нові пропозиції
Цьогоріч Едуард зробив акцент на вдосконаленні структур і запуску нових продуктів. Одним із найбільших досягнень стало перезавантаження ліцензійного агентства Art Nation Licensing. Завдяки новій СЕО, Олені Нехоці, вже з’явилися яскраві кейси, як-от лінійка м’ясних продуктів ТМ «Бащинський», натхненна мультфільмом Miraculous Леді Баг і Супер-Кіт. Така синергія бренду та ліцензії задовольняє попит сучасного споживача.
Art Nation також запускає маркетинговий сервіс Прайзі — платформу, що дозволяє інтегрувати цифрові подарунки та механіки для різних акцій. Це значно скорочує витрати на розробку окремих застосунків для кожної окремої програми лояльності. «Це головна зміна парадигми: замість інвестицій у кожну акцію та розробки нового застосунку — створення агрегатора, який об’єднає всі механіки,» — пояснює Едуард Ахрамович.
Компанія прагне зробити цифрові подарунки більш доступними та зручними для користувачів. З січня 2025 року сервіс Прайзі стане активною частиною більшості проектів Art Nation.
Тренди лояльності у 2025: гейміфікація, фіджитал та AI
Едуард Ахрамович переконаний, що майбутнє ринку лояльності за інтеграцією технологій, гейміфікацією та креативним підходом. Ключова тенденція — це створення так званого лоялті луп, тобто механізму, який стимулює клієнтів до повторюваних покупок, збільшуючи їхню залученість.
«Фіджитальність (поєднання фізичних та цифрових продуктів) і технології штучного інтелекту також визначатимуть ринок. Едуард впевнений, що акції мають стати інтерактивними й технологічними, оскільки це додає продуктам унікальності та формує конкурентну перевагу. «Немає сенсу купувати звичайну шоколадку, якщо можна купити ту, що дає шанс виграти приз», — зазначає він.
Наставництво для українських виробників. Нові ринки та амбіції
Один із ключових проектів наступного року — запуск програми наставництва для малого та середнього бізнесу. Едуард Ахрамович планує ділитися власною експертизою з українськими підприємцями, допомагаючи їм збільшувати продажі та ефективно застосовувати маркетингові інструменти. Програма буде орієнтована на виробників, які хочуть вдосконалити свої бізнес-процеси та освоїти нові методи залучення клієнтів. «Наставництво полягатиме у тому, щоб навчити наших підприємців продавати краще та більше. У січні стартує перша група, підготовка до якої тривала півроку», — зазначає Ахрамович.
Це наставництво стане вузькоцільовою програмою для представників малого та середнього бізнесу, які зацікавлені в глибшому розумінні механік ліцензування, використання новітніх технологій, створення каналів збуту та колаборацій із брендами, тощо-тощо. Також Едуард Ахрамович планує надати практичні кейси та інструменти для досягнення поставлених цілей.
Окрім цього, Art Nation Loyalty активно готується до масштабування у Казахстан, Узбекистан, Азербайджан, Грузію та Молдову. Компанія прагне використати напрацьовані механіки акцій лояльності для виходу на ці ринки, адаптуючи свої продукти під місцеві потреби. «Моя найбільша мрія на наступний рік — популяризувати Прайзі та масштабувати наші програми лояльності за кордоном», — підкреслює Едуард Ахрамович.
Група компаній Art Nation продовжує демонструвати, як креативність, стратегія та інновації можуть змінювати ринок. Група компаній будує успіх завдяки сильній команді, надійним партнерам та розумінні потреб споживачів. Міцні партнерства, згуртованість працівників і здатність спільно долати виклики є ключовими елементами стратегії компанії. У центрі кожного рішення, в першу чергу, — люди: їхні потреби та очікування. Саме це забезпечує стабільність і розвиток групи компаній Art Nation навіть у ці складні часи.