All Retail
Сегмент рітейлу
FMCG
Управляюча компанія
Fozzy Group
Адреса центрального офісу
02090, м. Київ, вул. Калачевська, 13
Сайт
https://thrash.com.ua/
Телефон
+380800300890
Кількість магазинів
88
Формат
дискаунтер
Кількість регіонів покриття
17
Регіони покриття
Дніпропетровський, Житомирський, Запорізький, Івано-Франківський, Київський, Львівський, Миколаївський, Одеський, Полтавський, Рівненський, Харківський, Херсонський, Хмельницький, Черкаський, Чернігівський, Кіровоградський, Вінницький

Компанія Fozzy Group (Київ) в 2016 р. запустила новий проект магазинів під назвою Thrash! ( «Траш» трощить ціни!). Основною концепцією став розвиток об'єктів формату «жорсткий дискаунтер».

Перші дискаунтери Thrash! були відкриті в серпні 2016 року і на кінець 2016 року їх чисельність досягла 29 об'єктів. Примітно, що всі вони були запущені на базі колишніх супермаркетів «Сільпо», які також розвиває компанія Fozzy Group (об'єкти Thrash! спочатку з'являлися замість найменш рентабельних «Сільпо»).

У 2017 року в компанії заявили про готовність відкривати нові дискаунтери «з нуля». Зокрема, було відкрито перший такий об'єкт у м. Вишгород Київської області. В цілому, в 2017 році було відкрито 13, в 2018 р. - 6, а в 2019 р. - 3 магазини Thrash!

Обсяг асортименту магазинів Thrash! сьогодні становить близько 1500-2000 SKU. Це базові продукти, в числі яких є товари private labels. Така кількість асортименту дозволяє покупцям Thrash! придбати все необхідне, при цьому з економією грошей і часу. Крім того, на щотижневій основі покупцям пропонуються Акційні знижки на 150-200 позицій.

Оформлення магазинів Thrash! зроблено в фірмовому помаранчевому стилі.

На кінець 2021 р. мережа налічувала 88 магазинів, розташованих в 17 областях України.

Публікації про мережу

Як мережа Thrash! з жорсткого дискаунтера перетворилася в super-магазин, який формує гастрокультуру покупців

У 2016 році на ринку рітейлу України зʼявився «новачок» — мережа жорстких дискаунтерів Thrash! («Траш!), що входить до складу Fozzy Group. Через кілька років, у 2019 році переосмисливши концепцію, рітейлер сформував адаптовану пропозицію для своїх гостей. Після певного апгрейда Thrash! перетворився на такий собі «Маркет Super», де асортимент формують і вітчизняні бренди, і закордонні делікатеси — наприклад, іспанська хамон з іберійської свині. Після 2-річного затишшя у Thrash! почалася «буря» відкриттів — у 2020 р. зʼявилося відразу 18 нових магазинів. Чому мережа перейшла до активної експансії, про шляхи до апгрейду, про ситуацію з розвитком жорстких дискаунтерів в Україні та про інші особливості оновленого концепту, в інтервʼю All Retail розповів Артем Безкоровайний, директор «Thrash! Траш!»

Опубліковано

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або