All Retail
Опубліковано

ТОП товарів, які купують в "Епіцентрі" онлайн у період карантину

Що частіше всього замовляли українці онлайн з початку карантину проаналізували в epicentrk.ua. Динаміка продажів різних товарних груп демонструє, як COVID-19 змінює асортимент споживчого кошика в онлайн-ритейлі.

Найбільше в epicentrk.ua за останній місяць були затребувані медичні витратні матеріали одноразового використання. Продаж медичних масок, захисних рукавичок, респіраторів, бахіл, бинтів та інших витратних матеріалів зросли в 50 разів. На другому місці – медичні прилади (інгалятори, термометри, кошти кварцування та ін) – попит на них виріс 17 разів.

Фарба і колоранти зайняли третє місце. Їх продажі зросли в 7 і 13 разів відповідно. Інтерес споживачів до цієї продукції свідчить про бажання українців розфарбувати свої будинки і двори, і додавши хоча б так яскравих фарб в карантинний період.

Ще одна категорія продукції, що виявилася дещо несподіваною в цьому рейтингу, – засоби контрацепції. Презервативи опинилися на четвертому місці: в період карантину їх продажі зросли в 5,5 разів.

Дезінфектори та антисептики замикають п'ятірку товарів-лідерів. Динаміка їх продажу в epicentrk.ua збільшилася за березень вчетверо.

Також на epicentrk.ua зросла кількість замовлень на оздоблювальні матеріали – в 3,2 рази підвищився попит на шпалери, в 2,5 рази – на змішувачі, в 2,2 рази – на плитку та ламінат. Також необхідність сидіти вдома збільшила вдвічі динаміку продажів побутової хімії і телевізорів і в 1,5 рази – пральних машин.

Зараз канал продажів «онлайн» демонструє активне зростання. «Кількість замовлень epicentrk.ua з 12 березня, з початку карантину, збільшився на 83% порівняно з попереднім місяцем. Це пов'язано як з самоізоляцією населення і збільшенням частки покупок в e-commerce в цілому, так і з обмеженістю в роботі стаціонарних магазинів «Епіцентр». Придбати повний асортимент мережі можливо тільки онлайн», - зазначає директор департаменту діджитал-маркетингу «Епіцентр К» Андрій Труш.

Що стосується «карантинної» географії, лідерами за кількістю замовлень у epicentrk.ua стали міста-мільйонники – Київ, Одеса, Львів, Харків, Дніпро. Також в першу десятку міст з найвищою реалізацією в онлайн-торгівлі в березні потрапили Чернівці, Чернігів, Кривий Ріг, Бровари та Миколаїв. Кількість онлайн-замовлень в кожному з цих міст зросла в 3-5 разів.

Кількість замовлень з доставкою під час карантину збільшилася на 83% порівняно з попереднім місяцем. Наявність власної доставки epicentrk.ua дозволяє мінімізувати контакт продукту з персоналом магазину, оскільки він відправляється до споживачів безпосередньо з розподільчого центру.

Кількість замовлень самовивозом під час карантину збільшилася майже вдвічі (на 96%). Вибираючи цю опцію інтернет-покупці безкоштовно забирають замовлені товари з будь-якого зручного їм центру видачі онлайн-замовлень, розташованих в магазинах «Епіцентр».

Топ товарів з найбільшою динамікою зростання онлайн-продажів у період карантину

Медичні витратні матеріали (маски, респіратори, рукавиці, бинти та ін) – в 50 разів

Медичні прилади – в 17 разів

Фарба – в 7 разів

Засоби контрацепції – в 5,5 разів

Дезінфектанти, антисептики – в 4 рази

Шпалери – в 3,2 рази

Змішувачі – в 2,5 рази

Плитка та ламінат – в 2,2 рази

Побутова хімія, телевізори – в 2 рази

Пральні машини – у 1,5 рази

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або