All Retail
Опубліковано

Xiaomi - лідер з онлайн-продажів смартфонів в РФ

Фото:
https://andro-news.com

Вперше компанія Xiaomi обійшла головного конкурента в особі належить компанії Huawei бренду Honor в листопаді 2019 року. Тоді відрив склав 1%. Але вже в лютому 2020 року різниця виявилася набагато помітніше – 4%. У зазначений час 25% онлайн-продажів припало на частку Xiaomi проти 21% у Honor.

У березні 2020 року частка Xiaomi дещо зменшилася і становить 23%. Друге місце – у Samsung з часткою 22,6%. Honor зайняв третє місце з часткою 19,6% - передає new-retail.ru

Якщо оцінювати сумарну частку Huawei і Honor, то вона складе 27,5%. Але це некоректно, тому що смартфони цих брендів відносяться до різних категорій. Марка Honor створена спеціально для недорогих молодіжних рішень, у той час як під основним своїм брендом компанія Huawei являє просунуті рішення з високою вартістю.

Домогтися лідерства компанія Xiaomi зуміла багато в чому завдяки агресивній ціновій політиці. Відзначається, що більшість її пристроїв доступні за ціною нижче 10 тис. рублів. Плюс виробник дуже активно займається маркетингом, його продукція представлена практично повсюдно.

Разом з тим, якщо оцінювати продажу по загальному ринку, що включає як онлайн, так і офлайн-продажу, то Xiaomi займає в Росії тільки 3-е місце.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або