All Retail
Опубліковано

Бізнес пропонує відмовитися від обов'язкової фасування фруктів і овочів – ЄБА

Теги:
фрукти
овочі
Фото:
https://toitumine.ee

Українські магазини за рішенням місцевих органів влади щодня фасують овочі і фрукти в одноразові пакети, хоча на державному рівні не встановлені будь-які вимоги обов'язкової фасування продуктів харчування, не споживаються безпосередньо на місці.

Про це йдеться в повідомленні Європейської бізнес-асоціації, передає БизнесЦензор.

"Рішенням місцевих органів багато магазинів щодня фасують овочі і фрукти в одноразові пакети, хоча на державному рівні не встановлено ніяких вимог щодо обов'язкової фасування продуктів харчування, які не споживаються безпосередньо на місці. В такій упаковці фрукти і овочі швидше псуються, до того ж для вірусів створюється більш сприятливе середовище", – сказано в повідомленні.

Проаналізувавши досвід інших країн і рекомендації ВООЗ та Моз, можна зробити висновок, що тривалість виживання вірусу на поверхнях поки точно не встановлена, відзначають в ЄБА.

Також, за інформацією Моз України, фрукти – непридатне середовище для виживання вірусу. Це також підтвердили в Міністерстві розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України своїм листом з роз'ясненням від 11 квітня на прохання від Європейської бізнес-асоціації.

Зазначається, що таким чином рішення окремих міст провокує збільшення відходів у вигляді пакетів, що згубно впливає на навколишнє середовище. Це також призводить до зростання цін на продукцію із-за додаткових витрат на матеріали і робочий час продавців, прискорює псування продукції, збільшує кількість незадоволених клієнтів, які також не розуміють необхідності таких заходів.

Щоб не допускати таких абсурдних місцевих рішень, ЄБА пропонує уточнити способи реалізації овочів і фруктів у відповідних рішеннях обласних комісій місцевих рад.

Зокрема, експерти Комітету з роздрібної торгівлі вважають за необхідне дозволити продаж нефасованих (вагових) овочів і фруктів продавцями або покупцем шляхом самообслуговування, за умови дотримання базових рекомендацій з безпеки. А саме - при наявності індивідуальних засобів захисту у продавця або покупця, дотримання дистанції між людьми 1,5 метрів, додаткової дезінфекції обладнання та інших необхідних заходів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або