All Retail
Опубліковано

Онлайн-продажі органічної продукції зросли під час карантину

Пандемія коронавіруса призводить до зростання попиту на органічні продукти харчування. Рітейлери по всьому світу фіксують значне зростання продажів органічних продуктів. Інтернет-магазини повідомляють про самому високому зростанні продажів.

Whole Foods Market, найбільший в світі рітейлер натуральних продуктів, почав обмежувати кількість онлайн-покупців продуктів безпрецедентного попиту. У Великобританії Abel & Cole повідомили про збільшення замовлень на 25%, в той час як Riverford повідомляє про зростання попиту. Індійський онлайн-рітейлер Nourish Organic минулого місяця продемонстрував зростання продажів на 30%.

Фізичні рітейлери також отримують вигоду з надзвичайних заходів, введених різними урядами. Магазини органічної і здорової їжі залишаються відкритими у багатьох країнах; вони залучають нових покупців. У Франції деякі магазини екологічно чистих продуктів повідомляють про збільшення продажів більш ніж на 40%. COVID-19 підвищує обізнаність споживачів про взаємозв'язок між харчуванням і здоров'ям. Споживачі купують більше екологічно чистих і здорових продуктів, оскільки вони прагнуть підвищити свій особистий імунітет.

Зростання попиту, однак, викликає проблеми з поставками. Індустрія органічних продуктів харчування нині є глобальною з міжнародними мережами поставок, які знаходяться під тиском. Багато видів сировини, що використовується європейськими і північноамериканськими компаніями, що виробляють екологічно чисті продукти, що виробляються в Азії, Латинській Америці та Африці. Блокування руйнують ланцюги поставок. Наприклад, Індія є основним джерелом органічного чаю, трав, спецій і супутніх інгредієнтів. Надзвичайні заходи, введені в березні, зупинили переробку та експорт продуктів харчування з цієї країни.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або