Як мережа Billa допомагає українцям заощаджувати під час карантину
- Фото:
- https://www.retail.ru
Торговельна мережа Billa допомагає своїм покупцям заощаджувати, пропонуючи у своїх супермаркетах близько сотні акційних позицій, а також продукти харчування без торговельної націнки за відпускними цінами виробника.
«Мережа Billa може запропонувати своїм покупцям не лише звичний асортимент найкращих товарів за найвигіднішими цінами, але й надає можливість суттєво заощадити — для цього ми постійно розширюємо перелік акційних товарів, який вже досяг сотні позицій, а також ми пропонуємо знижки на деякі товари до масових свят. Окрім того, Billa у цей нелегкий період, пов’язаний з економічними наслідками карантину, відмовляється від частини свого прибутку: майже два десятки найважливіших продуктів харчування супермаркети мережі продають без торговельної націнки — за відпускними цінами виробника», — розказала про ініціативи мережі Оксана Мандзюк, генеральний директор підприємства з іноземними інвестиціями «Білла-Україна».
Найважливіші продукти харчування мережа реалізовує покупцям за цінами виробника без торговельних націнок. Це, наприклад, цукор, крупи рисова, гречана, манна, вівсянка, пшоно, а також товари вітчизняного виробництва — пшеничне борошно, макаронні вироби, яйця курячі першої категорії, молоко бутильоване 2,5–2,6% жирності, масло вершкове 72–73% жирності та соняшникова рафінована олія. Окрім цього, мережа Billa пропонує за цінами виробника без торговельної націнки овочі так званого борщового набору — вагові картоплю, цибулю, капусту, моркву та буряк.
Мережа Billa зобов’язується забезпечувати наявність товарів і продуктів щоденного споживання та робить усе можливе, щоб здійснювати їхні своєчасні поставки на полиці супермаркетів за найкращою можливою ціною. Адже наявність продуктів — один із важливих елементів вирішення нинішньої складної «карантинної» ситуації та її економічних наслідків.
Також мережа Billa, користуючись стабілізацією цін на ринку продовольчих товарів, пропонує близько сотні акційних позицій на своїх полицях із суттєвими знижками від 25% до 50%.
«Billa звернулася до своїх партнерів-постачальників із проханням дотримуватися зваженої соціально відповідальної цінової політики у цей складний період, що дозволяє мережі підтримувати одні з найбільш привабливих цін в українській мережевій роздрібній торгівлі, а також запропонувати нашим покупцям безліч вигідних акційних пропозицій», — повідомила Оксана Мандзюк, генеральний директор підприємства з іноземними інвестиціями «Білла-Україна».
Стежте за акціями у мережі Billa — ми допоможемо заощаджувати!
З метою убезпечення наших покупців у деяких магазинах мережі Billa згідно з розпорядженнями місцевої влади вранці з 8:00 до 9:00 встановлена спеціальна година для обслуговування людей похилого віку, які перебувають у зоні ризику у зв’язку із епідемією коронавірусу.
Разом ми можемо перемогти цю пандемію, не ігноруючи соціальне дистанціювання, дотримуючись правил гігієни та залишаючись здоровими.