All Retail
Опубліковано

OLX разом з UAPAY, Нова пошта та ЕКО маркет запускають сервіс адресної доставки продуктів

У час, коли так важливо мінімізувати контакти з оточуючими, кожен вихід в магазин за продуктами несе певні незручності та ризики. Тому українці вже почали частіше купувати продовольчі товари онлайн — на OLX кількість придбаних продуктів харчування тільки за перші три тижні карантину зросла на 45%. Щоб покупки були безпечними і легкими, OLX, UAPAY, Нова пошта та ЕКО маркет запускають сервіс адресної доставки продуктів, який буде доступний для кожного мешканця Києва з 5 травня.

Зробити покупки можна всього в три кроки:

  1. Вибрати продуктовий набір на OLX
  2. Вказати адресу доставки
  3. Оплатити замовлення онлайн і чекати кур'єра

Зараз доступні три види продуктових наборів вартістю 215 грн, 289 грн і 549 грн. У кожен з них входять самі необхідні і популярні серед покупців продукти: цукор, борошно, соняшникова олія, макарони, гречана крупа, чай, хліб, молоко, печиво і туалетний папір. Вартість доставки будь-якого набору — 70 грн. Кур'єр привезе замовлення прямо в день оформлення, якщо він зроблений до 11 ранку, або на наступний день, якщо пізніше.

За умови успішності проекту, планується збільшити асортимент наборів і географію доставки, щоб ще більше українців могли безпечно купувати продукти, отримуючи їх прямо до себе додому.

Зручний і швидкий процес покупки і доставки товарів — результат спільних зусиль партнерів: OLX надає платформу для замовлення продуктів, ЕКО Маркет відповідає за наявність та якість наборів, UAPAY забезпечує надійну онлайн оплату, а Нова пошта — безпечну кур'єрську доставку по місту.

“Ми раді, що разом з партнерами можемо допомогти нашим користувачам просто і безпечно купувати продукти, позбавляючи їх від необхідності зайвий раз виходити в магазин. Важливо, що вони зможуть також подбати про благополуччя своїх літніх родичів, просто замовивши доставку їм додому. Сподіваємося, що наші зусилля зроблять життя українців легше в цей непростий час", — коментує Олексій Ломоносов, маркетинг-директор OLX Україна і Центральна Азія.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або