All Retail
Опубліковано

Позитивний вплив пандемії на електронну комерцію триватиме тривалий час

Теги:
AR ексклюзив
COVID-19
e-commerce
Фото:
RAU

Аналітична компанія GlobalData прогнозує, що пандемія Covid-19 матиме довготривалий позитивний вплив на сектор електронної комерції.

Експерти GobalData відзначають, що електронна комерція відіграє ключову роль під час пандемії коронавіруса, в той час як онлайн-магазини переповнені замовленнями клієнтів, замкнених у своїх будинках. У своїй останній доповіді «Вплив Covid-19 на електронну комерцію» вони стверджують, що коронавірус матиме довготривалий позитивний вплив на сектор електронної комерції, і навіть найбільш скептично налаштовані споживачі будуть змушені відмовитися від стаціонарних магазинів у відповідь на карантинні обмеження – передає WH.pl

Люк Говлэнд, аналітик GlobalData, зазначає, що Covid-19 стимулював сектор електронної комерції, причому найбільшими бенефіціарами стали інтернет-магазини. - Супермаркети зіткнулися з безпрецедентним попитом на доставку продуктів додому, - зазначає він. Дані компанії показують, що в цьому році британський ринок продуктів харчування зросте майже на 20%, до 13,2 млрд. фунтів стерлінгів.

Однак не всі галузі виграють від динамічного зростання онлайн-продажів. Яскравий приклад - категорія одягу і взуття. GlobalData прогнозує зниження онлайн-продажів товарів цих категорій у Великобританії на 7,9% порівняно з рівнем 2019 року.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або