Для покриття ліквідації стаціонарних магазинів, онлайн-продажі повинні вирости в 4 рази
За прогнозом компанії Forrester, в 2020 році роздрібні продажі у світі скоротиться в середньому на 9,6% через коронакризис, що означає втрату 2,1 трлн. доларів.
Продажі непродовольчих товарів в магазинах в 2020 році впадуть на 20%, що на 360 млрд. доларів нижче докоронавірусних прогнозів зростання, при цьому онлайн-продажі зберігають рівень.
Для відновлення допандемичного рівня потрібно чотири роки – повідомляє belretail.by
Криза прискорить перехід у бік електронної комерції. Очікується, що до 2024 року третина непродовольчих витрат буде припадати на онлайн, а частка інтернет-продаж продуктів зросте більш ніж в 2 рази.
Однак це недостатньо для компенсації падіння товарообігу у фізичних магазинах. У дослідницькій компанії GfK вважають, що обсяг продажів в Інтернеті повинен збільшитися в 4 рази, щоб компенсувати повне закриття магазинів.