All Retail
Опубліковано

«Боржомі» буде контролювати заповнюваність полиць з допомогою нейромережі

IDS Borjomi Russia і SmartMerch оголошують про завершення основної стадії проекту з автоматизації торгового аудиту. Компанії впроваджують рішення на базі нейронних мереж для підвищення якості збору маркетингової інформації.

«Щоб покупці були задоволені та швидко знаходили нашу продукцію у торгових точках, ми повинні забезпечити повноту асортименту та дотримання стандартів викладки. За контроль поличного простору в роздробі відповідають мерчендайзери.

До впровадження SmartMerch, вони візуально оцінювали викладку і вручну фіксували інформацію. Дані, зібрані таким чином, часто бувають неповними і неточними через великий обсяг робіт і вплив людського фактора. Тому IDS Borjomi Russia прийняла рішення автоматизувати торговий аудит із застосуванням технології розпізнавання образів», — розповів представник IT Business Partner IDS Borjomi Russia Артур Маркарян.

"Місія проекту SmartMerch, всього нашого бізнесу — повністю автоматизувати оцінку поличного простору. У мерчендайзера залишається одне завдання на аудит: робити фотографії. Система, в основі якої лежить нейронна мережа, обробляє знімки, розпізнає зображені на ній товари та формує звітність про якість викладки, дотриманні планограмм, повноті асортименту, наявності out-of-stock і так далі«, — додає творець і керівник проекту SmartMerch Максим Архипенков.

Будь-який проект з використанням нейромереж починається з попереднього аналізу даних і базового навчання мережі на тестових фотографіях. На проекті «Боржомі» цей етап зайняв 15 днів, у подальшому були проведені ітерації довчання з метою підвищення якості. У підсумку на «пілоті» розробникам проекту вдалося досягти часу обробки одного знімка в 5 секунд при точності розпізнавання зображення 95-97% — повідомляє BelRetail.

Компанія планує впроваджувати сервіс SmartMerch в інших компаніях, зацікавлених у якісному проведенні та аналізі торговельних аудитів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або